![]() |
X-mas metalfest in 013
X-mas Metalfest
zondag 22 december in de 013 (www.013web.nl) - Six Feet Under (www.sfu420.com) - Marduk (www.marduk.nu) - Dying Fetus (www.dyingfetus.com) - Kataklysm (www.kataklysm.net) - Immolation (www.immolationdirect.com) - Macabre (www.murdermetal.com) - Impaled Nazarene (www.impnaz.com) - Mystic Circle (www.mystic-circle.de) line-up onder voorbehoud zaal open: 15.00 uur aanvang: 16.00 uur entree: €25,- vvk: €25+2,95 service voorverkoop vanaf vandaag (22-6) wie gaat er allemaal heen? |
Mystic Circle?? whahahaha :D
Marduk is trouwens opzich wel leuk! |
saaie bands
marduk heeft een abonnement bij 013 ofzo? :rolleyes: |
Citaat:
ik vind ze wel geinig hoor, hun muziek :) |
Citaat:
|
mmmmmmmh, das het overwegen waard
|
om alleen voor macabre en dyning fetus te gaan....neh
|
ruud?!
|
ha lipsj
soep? |
kai goew :p
wanneer jij weer jonosh? |
(offtopic geblaat JA!)
hehe euhm binnekort |
mooizow :p!!!!
|
Marduk
Macabre Impaled Nazarene wilk wel een keer zien, voor impaled... misschien ga ik, als vervoer en financien meezite |
ik vraag me af waarom al die antichristelijke bandjes toch aan kerstmis doen, :rolleyes:
iig niet zo heel erg boeiende line up, dus dat word niet gaan, komt er eigenlijk nog meer dan dit |
Citaat:
mja, ik ga wel. |
Kataklysm en Dying Fetus.. hmm kweeniet of ik dat er voor over heb
|
dacht dat Hate Eternal ook speelde?
maar goed dat vind ik naast Immolation en Kataklysm de enige boeiende bands dus kga niet. |
Citaat:
heey mirthe ,jij ook hier? :) ik ga voor immolation, hate eternal, macabre en six feet under!! |
Citaat:
|
:)
jaja ,scholieren word overal en altijd gepromoot :) |
kan niet moet optreden :p
|
UITVERKOCHT
|
oke, dan kom ik dus niet...gvd
|
staat trouwens niet op 013web dat het is uitverkocht hoor
|
Citaat:
had je nog geen kaartje dan? |
ja nou goed, haha nee dus :D
|
ohja, dat is klote....
|
In het gastenboek van 013 stond gister dat er nog kaarten beschikbaar zouden komen.... het is dus waarschijnlijk NIET uitverkocht.
|
whihihihi wahahahahaha beter shiiit !!! waarschijnlijk wordt er vandaag of morgen namelijk een kaartje bij de 013 voor mij gehaald :D
|
ja ik gaat ook, wordt weer gezellie en geloof dar barkruk idd een abonnement heeft bij de 013, maar ja laten we het houden op x-mas,, hoewel op no mercy ook....maar ach ik ga wel naar x-mas. wordt leuk.
|
Ikkuh ook gaan... Eerste 3 zijn wel vet...
|
hoho Hate Eternal!
maargoed, toch ga ik niet :p |
trouwens wel belachelijk duur, €25
|
wrijf et er nogmaar eens in dat sommige mensen op de datum waarop 25 jaar later xmass metalfest is getrouwd zijn
|
Citaat:
|
Even uitleg want jullie snappen het niet.
Xmass is weldegelijk uitverkocht bij alle voorverkooppunten. Maar de 013 houdt standaard 200 kaarten apart bij de kassa voor verkoop op de dag zelf. Dit betekend wel MINIMAAL twee uur blauw bekken voor je binnen bent... |
idd, en bij de 013 wordt morgen mien kaartsje gehaald...fijn he? Connecties :p
|
jaja, maar exodus komt ook hoor.
veel vetter dan de rest van die bands bij elkaar. |
Ik ga d'r heen en heb er fucking veel zin in!!
Ik ga voor oa. Hate Eternal, Immolation, Macabre, en nog meer |
Melody:
ik en nordens konge zullen er ook zijn |
oh, jammer......;)
|
hoe was t?
|
ik heb me zeker vermaakt
immolation heb ik gezien speelden goed, alleen ze hadden nogal brak geluid hate eternal speelde vet goed maar ook redelijk kutgeluid kataklysm was wel aardig en redelijk geluid marduk mwah.... six feet under was vet!!!! ook goed geluid! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08. |