![]() |
loggen op reis
ik vroeg me af of iemand tips heeft voor me om onderweg een log bij te houden op internet voor het thuis-front; reisverslag en foto's
en een site om foto's op te slaan zodat ik me digi-cam van tijd tot tijd kan 'legen'... heb al rondgezocht op internet, maar nog niks bijster interessants tegen gekomen, dus mssn dat de iets ervarene reiziger of iemand anders tips voor me heeft |
|
Dit lijkt me vrij algemeen, je kunt net zo goed bij een europa bestemming willen loggen dus doorom zet ik hem op R&V.
|
lifejournal(Y)
|
Ik gebruik altijd www.waarbenjij.nu
Is makkelijk te gebruiken, zelfs ik kan er fijn mee aan de slag. Je kunt kiezen uit zo'n 50 verschillende achtergrondjes, en je kunt er standaard iets van 30 foto's zetten. Ik heb voor 5 euro ofzo extra fotoruimte gekocht, dus ik kan er nu 100 opzetten. Lijkt niet zo veel maar is prima om een goeie weergave van wat je meemaakt daar neer te zetten. Verder kunnen de mensen makkelijk reageren op je berichten, en dat is ook erg fijn. Ik vertrek over anderhalve week weer voor 'n paar maanden, nu naar china, en ik weet nou al dat ik weer veel plezier aan m'n waarbenjij.nu-site ga hebben! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |