![]() |
Sexspieren
LOL
Jaja beste luitjes ik had in 1x een vet maf idee. Maar we weten allemaal als je je dagelijkse patroon aanpast m.b.t spieren, bijv. veel fietsen door de stad, zware schooltas of wat dan ook dat je spieren dan sterker worden. Nou zijn er bepaalde spieren die ervoor zorgen dat een lekker gevoel krijgt als je klaarkomt, maar is hetn iet logisch dat als je vaak jezelf bevredigdt of gewoon sex dat die spieren dan ook sterker/beter worden omdat je een grotere inspanning van ze (die spieren) verwacht in het dagelijks leven? :P sorry als je het niet begrijpt, maar ik moest er in 1x aan denken. KMBA |
Ik weet niet of ze daardoor ook getreend worden, je kan ze echter wel redelijk makkelijk trainen buiten de genoemde activiteiten om.
|
:| Je post begint al met 'LOL'...
|
volgens jou beredenering zouden die 'seksspieren'dus training krijgen wat ertoe leidt dat je de volgende keer meer krachtinspanning moet leveren om deze spieren te trainen, en dus een lekker orgasme te krijgen.
dus hoe meer je jezelf bevredigt, hoe slappere orgasmes je krijgt :p |
dan zou ik niets meer voellen nu :|
|
Wat wil je daarmee mee bereiken vraag ik me af?
Jij denkt: hoe dikker mijn spieren hoe groter mijn orgasme? |
Citaat:
Ik denk eerder dat hoe meer je "oefent" hoe lekkerder het wordt... |
er zijn geen 'spieren' verantwoordelijk voor het lekkere gevoel dus je denkt verkeerd.
|
Nou wat een vet maf idee zeg.
|
Het gevoel dat je krijgt als je klaarkomt wordt als ik me niet vergis vanuit je eikel naar je hersenen gestuurdt. We weten allemaal dat een mannelijke lul geen spier is, dus hoe de fuck kom je op de redenatie dat je die kan trainen??? :confused:
|
|
Citaat:
Mannen hebben geen bekkenbodemspieren voor zo ver ik weet. |
Citaat:
|
er staat dat het lekkere gevoel veroorzaakt wordt van het ritmisch aanspannen van deze spier?
lijkt me beetje kort door de bocht |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |