![]() |
[Ericsson] Synchroniseren?
Ik weet niet hoe ik mijn telefoon moet synchroniseren met mijn PC. Het is een Sony Ericsson K300i, dus met infra rood. Ik heb dat programma van Ericsson gedowned, maar weet neit wat ik daarna moet doen, dus als iemand me kan helpen zou dat erg fijn zijn.
|
Waar heb je dat programma weg. Ik wil dat ook hebben en ik wil weten hoe ik mp3 op mijn telefoon kan krijgen.
kan jij miss mij helpen? |
Op de site van Ericsson staat daar gewoon een programma voor, maar als ik dat programma gebruik weet ik nog niet wat ik moet doen. :p
|
lun je de link ff geven ik kan m niet vinden :s
|
|
thnx zal ff kijken of ik het voor elkaar krijg
het lukt mij ook niet ik heb ook geen infra rood in mijn pc zitten |
Oh ik ben denk ik al iets verder gekomen, er staat op die site nog een programma: file manager. Als het goed is kan je daarmee stuff overzetten.
|
laat me weten als het lukt
maar ik kan niks instellen hij zegt "einde is bereikt" als ik iets wil weizigen of instellen weet jij hoe dat kan?? |
Het is me niet gelukt, maar ik weet ook niet waar die infra rood op m'n pc ergens zou moeten zitten... :(
En einde is bereikt heb ik nog nooit zien staan, maar ik heb de telefoon ook pas sinds zaterdag. |
Citaat:
|
Het is me gelukt, op de laptop hebben we infra rood, gewoon telefoon ertegen leggen, file manager erop zetten en bestanden over zetten.
Wat een ownage telefoon toch, jammer dat er niet wat meer geheugen op zit.... |
je hebt enkel file manager nodig
althans, bij mij dan |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |