![]() |
opstrijk papier
Heeej,
Weten jullie misschien waar ik papier kan kopen waarop je iets kan afdrukken en dan op bijvoorbeeld een t-shirt kan strijken? en kan dat trouwens met een gewone printer? |
hema
|
hema.
ja. |
ik was lekker eerder jetje :bloos:
|
ja maar jij beantwoorde maar één vraag :nono:
|
maar dat blijft niet lang mooi
van de hema ;) |
shit! daar las ik overheen
verder heeft elke boekhandel dat ook wel ongeveer en ik zou wel je printen op perfecte kwaliteit printen zetten nog een extra toevoeging :o |
Citaat:
|
ok dankje:d voor de info:)
|
jaja foefighter, zo onderscheid de amateur zich wel weer van de professional!
en ik heb shirtjes met hema opstrijk papier die wel mooi blijven :nouw: zolang je maar uitkijkt met wassen, vol inktpatroon hebt, en je kwaliteit op 'best' zet |
sorry ik weet het ben geen echte dk-er:(
dat van die printer op best had ik al gezegd en je moet even met bakpapier eroverheen strijken rrrr :cool: maar dat staat in de handleiding :o |
Dan deed ik vast iets fout :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het van de pipoos. :)
Je hebt speciale voor lichte kleuren en donkere kleuren (shirtjes). Daarop staat wel hoe je het moet doen, ik weet nog wel dat het bij mij niet lukte omdat mijn printer bepaalde instellingen niet had. Toen heb ik het iets anders gedaan en toen lukte het toch. En mijn shirtjes zijn nog steeds mooi gebleven na het wassen. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok maar ik ga slapen anders krijg ik straks klapjes van balance!
kusjes voor jet,myuki,per piacere & hasseltboy :bloos: |
slaap lekker schatje :bloos:
|
Citaat:
:kusje: |
ok, naja bedankt voor de info:p (lol)
|
Citaat:
|
v&d
|
Hema.
|
meestal kun je bij de printerinstelling kiezen wat voor soort papier je er in stopt. Vaak staat daar dan ook de keuze strijkpapier of i.d. bij
|
Je t-shirt kun je gewoon in de printer stoppen. Gaat prima. (y)
Wel het resultaat posten he. |
Je kunt je T-shirt ook gewoon strijken zonder papier.
|
Of je papier strijken zonder T-shirt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan níet in een laserprinter! *kijkt een zekere forumster veelbetekenend aan*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voor dat er nog meer ups komen of je ook wit op zwart kan strijken: je kan ook WITTE TEKSTIELVERF KOPEN VOOR OP JE ZWARTE SHIRTJE
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |