![]() |
Wat vind je van jouw bakker?
Prijst hij zijn waar goed en leuk aan, of is het maar een ouderwetse bakker?
|
Ik werk zelf bij de bakkerij! :D Onze bakker is verhuisd naar een ander fifiaal, omdat het daar in de soep ligt. Daarom is gewoon een medewerkster een 'soort' bakker nu.
|
Mijn bakker is mijn moeder en mijn moeder hoeft geen reclame te maken want ze maakt het beste brood ter wereld! En ook de beste koekjes.
|
lekkerste saucijnen van de stad (y)
verder haal ik mijn brood gewoon in de supermarkt |
Brood koop ik in de supermarkt en soms op de markt. Supermarkt omdat ik te lui ben om naar allerlei winkels te gaan als het ook allemaal in de supermarkt verkrijgbaar is. Prijstechnisch is het ook voordeliger.
Soms ga ik voor een broodje gezond oid naar Bakker Bart. Erg lekker <3 |
Brood haal ik in de supermarkt, lekker goedkoop (€0,35). ;) Als ik trek heb ik lekker brood kies ik gewoon een ander brood of ga ik naar de AH...ik haal nooit brood bij de bakker, heel soms wel broodjes, waar is afhankelijk van waar ik op dat moment in de buurt ben. (Bij de BoterhamExpress kom ik dan nog het vaakst, maar dat is niet echt een bakker...of wel)
|
Ik vind mijn bakker wel lief.
|
De bakker vlak bij school waar ik soms in een tussenuur een broodje koop heeft wel lekker spul altijd :)
|
Hij heeft een leuke bakkersjongen (y)
|
Vét lekker ding
Lekkere kadetjes ;) |
ik ga nooit naar de bakker, ik koop mijn brood altijd bij de supermarkt.
|
Ik kom zelden bij een bakker. Zo af en toe ga ik naar een Turkse bakker. Die maakt lekker brood en bovendien veel verschillende hartige broodjes. Over de bakker zelf weet ik niet zo veel. Meestal zit alleen zijn dochter er.
|
Brood koop ik in de supermarkt maar ik hou wel van Bakker Bart (y)
|
Ik koop brood in de Aldi, lekker goedkoop.
Weet dus ook weinig van onze bakker. |
Als ik in Hasselt ben en brood bij 't stoepje koop:
Mijn bakker doet goed z'n best. (y) En in de supermarkt valt er niks te prijzen. Daar ligt gewoon brood. |
Citaat:
|
Ik heb geen bakker.
|
brood koop ik (lees mn moeder) meestal bij de bakker. Heel soms haal ik wel is broodjes bij het Stoepje, van die lekkere woepies of hapsburgers. Dus eigenlijk niet echt een mening over de Houtense bakker.
|
Ik ga nooit naar de bakker, brood koop ik gewoon in de Albert Heijn. Vroegah toen gingen we wel naar de bakker en die was heel tof want dan kon je sparen voor muizen. :):)
|
Ja, echt een goede bakker. het brood van hem is echt heerlijk en hij heeft een nette winkel!
|
Supermarktbrood (op het oerbrood van de super of van de AH) vind ik niks. :o Brood bij de bakker op de hoek is lekker. :cool: (y)
|
Ik heb geen vaste bakker, ik ben een bakkerbedriegster.
|
Citaat:
|
Hmm gewoon. De ambachtelijke bakker maak lekkere gebakjes dan de bakker in de supermarkt. :)
|
Geen idee, ik ken mijn bakker(s) niet.
|
Wij hebben brood van Bakker Prins. Maar ik kom er zelf niet of nauwelijks dus ik weet verder niet hoe hij zijn waar prijst.
|
Bij mij thuis komt het brood uit de supermarkt. En gebak enzo ook. :o
Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar de dichtstbijzijnde bakker zit. |
Ik haal altijd brood bij de AH.
Maar de bakker die het meest dichtbij zit, is een Turkse bakker, echt heerlijke grote broden voor 50 cent <3 |
De bakker is niet mijn type, veel te oud, te veel haar en hij ruikt naar verbrande Friese beschuit.
|
Mijn bakker makes sweet love to me.
|
Onze bakker draait een lekkere bolus. (y)
|
de bakker is heel populair bij de 50.000 achterlijke rotterdammers die mijn dorp overspoelen in de zomer dus dat zegt genoeg :) :) :) :) :) :)
|
Supermarkt.
|
Onze bakker zit bij de slager :o mis wel de broodgeur, maar het is tenminste wel echt lekker vers :)
|
Citaat:
|
Mijn moeder is bakker in huis. :) (y)
|
Ik ben dit jaar nog maar één keer bij de bakker geweest, en toen was de bediening vriendelijik...
|
Citaat:
|
Ik kom nooit bij de bakker.
Maar de bakker hier is eerste geworden van Nederland :cool: (Y) |
Ik vind mijn Turkse bakker wel goed. Het is alleen jammer dat ze geen bruin brood verkopen en dat eet ik toch het meest.
|
Onze bakker moet eens wat meer brood maken op zaterdag. Als je na 1 uur 's middags komt is bijna al het brood uitverkocht. Maar het brood is wel lekker :)
|
Mijn moeder haalt gewoon brood bij de supermarkt. Dat is meestal wel lekker, maar hangt er vanaf wat voor soort brood ze koopt. En naar de bakker ga ik eigenlijk nooit omdat we geen bakker hier in het dorp hebben. :o Maar soms ga ik wel eens broodjes halen bij de bakker als ik ergens anders ben en dat is altijd wel lekker. :)
|
wat een ploert is mijn bakker zeg :o
|
Bakker Bart is een held <3
|
Mijn bakker bakt zijn brood lekker. (y)
|
een beetje een dooddoener..
ooit had ik een vakantiebaantje in een bakkerij aangeboden gekregen.. na de eerste dag werdt me gemeld dat ze me toch niet nodig hadden.. leuk.. :( |
Ik koop brood meestal bij de ah (de streekbroden en excellence broden zijn heerlijk) of de super de boer (minder lekkere broden maar wel verse knapperige warme broodjes die erg lekker zijn). Soms ga ik wel naar de bakker want die heeft goede gebakjes en brownies (brownies zijn ook gebakjes, ja, maar deze brownies verdienen een aparte vermelding). Precies diezelfde kun je ook op de medische faculteit kopen, maar dan zijn ze 1 euro in plaats van 80 cent.
|
topkerel! iedere ochtend brengt ie t brood al om (gvd) 5 uur.... til je je een breuk aan dat deeg+gist+water aka brood... zijn brood blijft ook gewoon de hele dag goed, ook al dek je t niet af!
oh, we hebben t niet over de bakker voor je werk.. :o :bloos: |
Prima bakker! Lekkerste broodjes in town (y) :cool:
|
De enige bakkers waar ik kom zijn de bakkers op de markt :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |