![]() |
The Tribe
kent iemand The Tribe?
en weet diegene misschien ook wanneer dit op tv is? zown 2jaar geleden was ik hier namelijk verslaafd aan, terwijl het eigenlijk een megaslecht programma is voor de herkenning: de volwassenen op de wereld zijn uitgestorven, dr zijn dus alleen maar kinderen over. die hebben allemaal bendes gevormd die dan tegen mekaar zijn af en toe enz blablabla al die kids hebben in ieder geval allerlei tekeningen en tekens op hun gezichten staan paar namen: Lex, Bray, Bryan, Trudy, Brady, Zoot pleasssssse help mij! |
dat heb ik ook wel eens gekeken :)
maar ik weet niet of het nog op tv komt.. |
ik keek het ook :bloos:
maar ik heb echt geen flauw idee of het nog ergens te zien is. |
Daar waren wel altijd heel veel topics van op dit forum, er waren echt verslaafden hier, was wel leuk. Maar het is nu volgens mij niet meer op tv.
|
Ik keek het ook wel eens. :)
Vorig jaar was het nog wel eens op veronica rond een uur of vijf. Maar nu volgens mij niet meer. |
Ik heb wat rondgekeken bij tvgidsen e.d. en ik kan nergens vinden of het nog op tv is. Er schijnen echter wel DVD's van te zijn...
waarom heb je dit topic trouwens twee keer gepost? :confused: |
Hahaha, ik keek dat vroeger ook. Alleen dan echt.. In de brugklas, ofzo, dus een jaar of vijf terug.
Je had er zo'n joch met dreads en rode veren, die vond ik altijd hitsig. |
|
Citaat:
jeetje wat was ik verliefd altijd zeg :D Jackkkk maarja geef toe, die is tog ook gwoon cute :P maar tis dus niet meer op tv? :( |
ja ik keek het ook en het was zo gaaf
en die kleren enzo zijn zo apart dat was leuk (y) maar nu zie ik het ook nergens meer :( |
Citaat:
Ik ben dol op dreads. :) :o |
Nee komt niet meer op tv. Maar wordt best vaak herhaald enzo, dus best wel kans dat t dit jaar weer ergens op de tv komt :)
Ik keek t ook altijd. Was wel cool. Ik heb een dvd met de eerste 4 afleveringen :cool: De dvd met het hele eerste seizoen is nu ook uit :) |
Ik heb het gekeken, maar op een gegeven moment begonnen ze steeds opnieuw en dat vind ik strontvervelend. Ik heb het geloof tot nét na Zoot gezien, toen alles ineens zwanger was.
|
Citaat:
Die vond ik ook leuk :) |
|
Hoe heette die semi Maori ook al weer d.. laat maar, Lex :D
|
Op de Nederlandse TV zenden ze t niet meer uit. Het is een hele tijd op Yorin geweest, alleen die zijn ermee gestopt. Wel zijn van serie I 3 DVD's uit met alle afleveringen. Serie II staat op het punt (volgens mij) om uitgebracht te worden :P
|
dat keek ik vroegah ook wel eens ja
|
Heb ze allemaal gezien, was wel leuke serie.
|
Ohhh, daar had je hier vroeger zoveel topics over! Ik weet dat nog omdat mn beste vriendin aka Noínden daar altijd fanatiek postte.
Ik keek het ook, maar idd, it sucked. |
Lol, Noínden ken ik nog wel van hier, van de oude topics xD
|
Omg :o
|
om d00r nog even tegemot te komen..volgens mij wordt het niet meer uitgezonden...
|
Citaat:
|
@ Pebbles & Vice: Zwart haar, ja.
http://ttgallery.tt.funpic.de/1x03/images/439.jpg Volgens mij was dit 'm, maar hier heeft 'ie nog geen dreads en ook nog geen veren. http://www.tribeworld.com/media_file...tribe_1_lg.jpg Het kan ook wel die linker zijn, maar dan heeft 'ie z'n haar anders. :confused: Geen idee. Wat een stel stinkgothics zijn het eigenlijk. :D Maar ze hebben wel allebei een wipneus, ahaha. Dus op mijn dertiende had ik al een wipneus-obsessie. :cool: Voor de TS en andere mensen die op zoek zijn naar nostalgie: op http://www.tribeworld.com kun je geloof ik afleveringen downloaden. (Maar ik ga dat niet doen, zul je zien dat ik het nu een boutserie vind. Daar gaat je jeugdsentiment dan :() |
Citaat:
|
ik keek dat vroeger ook echt kei vaak :)
Ik heb nu een week of 3 geleden de DVD's van het tweede seizoen binnen gekregen, en ik ga denk ik binnenkort het derde seizoen bestellen :) |
ik wil jullie deze foto niet onthouden:
http://i48.photobucket.com/albums/f2...6soZvLz_ph.jpg mijn vriendinnetjes en ik schminken ons graag als the tribe :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
super stoer :)
m'n vriend en ik hebben begin dit jaar samen met nog een aantal andere mensen een eigen amateur-versie van The Tribe opgenomen in een garage in Waddinxveen :D |
Citaat:
|
nou, er moet eigenlijk nog wel 1 digngetje van gedaan worden.
De laatste scéne van die film kon niet worden gedaan in die week omdat alle mensen die we als figuranten wilden gebruiken ineens af hadden gezegd, dus die scéne moet nog effies gedaan worden ergens in de nabije toekomst -_-' |
haha
maar waddinxveen is wel heel ver weg :( nog eentje dan :o http://i48.photobucket.com/albums/f2...6gcHYKt_ph.jpg |
Hier een foto's van ons hele clubje ten tijde van de opnames:
http://img.villagephotos.com/p/2004-...303/foto71.JPG Let wel: dit was in de vreselijke vrieskou :eek: |
ziet er best geinig uit, jeroen:) en als jij geen honger lijdt is t wel kou, he?;)
|
gaaf :cool:
|
Citaat:
|
Haha omg dat gaat wel heel ver voor een lame ass tv serie :)
|
fanatici, he :D
Maar het was op zich wel geinig ^_^ en ik vind nog steeds dat The Guardian een van de briljantste characters ooit is :D |
en ineens spotte ik vanmiddag (zaterdag dus) rond 16.00 uur The Tribe op RTL5 :eek: (y)
volgens mij herhalingen van het laatste seizoen (van wat op tv toen is geweest) (Ebony is al getrouwd met "Zoot") :o |
mjah, het word ineens ook wel eens doordeweeks uitgezonden.
maar ach, aan het einde van dit jaar zijn de DVD's van alle seizoenen uitgegeven. Als ze nu ook eens een keertje The New Tomorrow uit zouden zenden... Het klinkt wel als bagger enzo, maar toch lijkt het me grappig om dat ook eens te zien :D |
The new tommorow heb ik ook een paar aflevering van gezien.
was wel grappig maar niet speciaal :) |
Ik was ook ooit een van die fans hier op het forum, was zelfs tribe-forum family lid :D
Jah, dat bestond... zo erg was het dus :bloos: Nu ik dit weer zo zie, krijg ik toch wel weer heimwee.... het is echt een verschrikkelijk slechte serie, maar toch zó verslavend. Misschien komt dat ook wel door personage's als Jack, Lex, Bray, Pride en Sascha.... :D |
Leuke serie, wat ik alleen wel altijd vreemd vond was dat er vrij vaak de was werd gedaan terwijl iedereen weken achter elkaar in hetzelfde shirt rond liep (of hebben ze gewoon 8 dezelfde?)
|
Leuke serie,
keek het vroeger wel eens als ik me verveelde.. lex was mijn favo, ik houd wel van latino en oosterse trekjes bij mannen :evil: denk dat hij half filipijns is (sorry als ik het verkeerd spel) :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |