![]() |
Lievelingssoep
Ga jij voor de traditionele tomatensoep? Ben je meer een oma's getrokken groentensoep type of doe jij het alleen voor een luxueuze kreeftensoep?
Laat maar horen. Misschien ook interessant om te vertellen hoe jij je soep 'opleukt': balletjes, soepstengels, pesto, maggi, room, koffiemelk, olijfole, wat doe jij in je soep om 'm NOG lekkerder te maken?? |
Mosterdsoep. Met amandelschaafsel en crême fraiche. (y) Oh, uiensoep is ook heel erg lekker.
|
Erwtensoep! Met spekjes en korstjes!
Daarna niet gemixte tomatensoep met lettertjes! |
tis zo een turkse soep,met yoghurt,graantjes(linzen,tarwe,..),kikkererwten en een soort tijm
|
Heb je daar een recept van Dís? :)
Ik vind groentensoep erg lekker, heel simpel met zo'n zakje van Honig ofzo en een boel verse groentjes. Geen vlees erin want dat eet ik niet. Chinese tomatensoep is ook superlekker, net zoals aardappel- of broccolisoep met zalm <3 |
Saotosoep. (y)
|
Kippensoep met ballen :cool:
|
Tomatensoep uit blik
|
Pindasoep (y)
|
Ik lust geen soep, de enige soep waar ik nog wel eens een paar happen van neem is champignonnensoep, de rest probeer ik niet eens.
Mijn vader maakt in de zomer wel eens aarbeiensoep, dat is dan wel weer erg lekker. (Maar dat is koud en lijkt behalve dat het vloeibaar is amper op soep - volgens de betekenis van het woord is het niet eens soep. ;)) |
Tomatensoep gewoon zonder fratsen ;)
broccolisoep! |
Verse tomatensoep met een scheutje room en basilicum <3
|
Erwtensoep, goulachsoep, champignonsoep, kerriesoep, mosterdsoep, tomatensoep, allemaal lekker. :cool:
|
Ik ben met Mr.Oizo, alleen mag de erwtensoep van mij wel vervangen worden door kippensoep.
Oh en kervelsoepjes zijn ook goddelijk (Y) |
chinese groentensoep (y)
verder de oldskool tomatensoep, maar dan wel met creme fraiche, lente-uitjes, kaas en croutons. |
Tomatensoep van de chinees. :bloos:
Ik leuk soep nooit op, ik flikker er alleen soms van die balletjes in van brooddeeg. (y) :) Vooral in boullion is dat lekker. :) Sommige groentesoepen, tomatensoepen en kippesoepen vind ik ook wel lekker, maar voor de rest ben ik niet zo'n soepmens. :p |
De soepballetjes van de Albert Heijn zijn trouwens écht superlekker (Y) Die doe ik dus ook altijd door de pastasaus :)
|
Vieze kippensoep. Is kippensoep met hartjes, niertjes, nekjes, maagjes etc.. er in.. Bijne de hele kip dus.. :D Heerlijk!
|
Tomatensoep met een beetje kaas er doorheen. Verder vind ik de soep die m'n moeder maakt ook erg lekker maar dat bestaat voornamelijk uit restjes van vanalles.
|
oosterse pindasoep, briesoep, aspergesoep en mosterdsoep zijn het lekkerst (y)
|
ben niet echt een soepmens
maar ik vin tomatensoep, pinda soep en indiase of marrokaanse soepjes wel lekker :) |
Of mexicaanse groenten soep (y)
|
Indiase bloemkoolsoep en pompoensoep door moeders verzonnen en gemaakt :p .
|
Scherpe tomatensoep van De Kater, een café hier, of champignonsoep.
|
Bloemkoolsoep Hmmmmm
Monsterdsoep |
Saoto soep
Uiensoep Linzensoep bij Hotel Bazar <3 Mosterdsoep met spekjes |
erwtensoep ZONDER worst:p
groentesoep van mn moeder (lkkr zout :rolleyes: ) met omeletreepjes i.p.v ballen :p |
tomatensoep van atlantis
|
Tomatensoep, gewoon met zo'n pakje van Honig, en lekker veel extra groenten erin, en zonder balletjes :p.
|
Citaat:
|
zelfgemaakte tomatensoep (y)
|
Kippensoep met stip op 1...
daarna erwtensoep en groentensoep! |
Goulashsoep en soep die mijn moeder maakt. (y)
|
Zelfgemaakte pompoensoep!
|
Ik vind soep echt smerig, het enige wat ik een beetje lust is kippensoep :s
|
vers gemaakte groente of kippesoep (y)
|
Champignonsoep het liefste en verder al die 'rare' smaken zoals brocolli, prei-creme, kerrie, etc. Vissoep eet ik ook graag en dat kon mijn moeder heel lekker maken maar ze is het recept kwijt :s
Chinese tomatensoep vind ik ook erg lekker maar dan alleen die van de Chinees :) |
Er zijn zo veel soepen en zoveel manieren om die te bereiden dat ik niet kan kiezen. Zelfgemaakt is in de meeste gevallen een pre. Verder behoren erwtensoep, uiensoep en de kerrie-soep-van-mijn-oma tot de favorieten. Maarja, een vissoep aan de kust is natuurlijk ook erg lekker.
(In de categorie kantenklaar vind ik die Unox zakken best lekker; vooral de bospaddenstoel) |
tomatensoep ZONDER groente :P met gehaktballetjes :P
|
kippensoep,erwtensoep, spinazie soep, groenten soep met linzen, kerrie soep
|
Wat verse soep betreft vind ik eigenlijk alles erg lekker, behalve soep met vis of schaaldieren. Dat wil zeggen, ik heb nog nooit een soep met vis of schaaldieren gegeten die ik lekker vond, het kan vast wel. Vooral erg lekker zijn gewone simpele groentesoep, goede uiensoep (niet die uit blik met rare papperige uien), kekererwtensoep-met-chorizo-van-mijn-moeder, 'chinese' tomatensoep en paprikasoep.
Wat instantsoep betreft hou ik van kerrie- mosterd- of champignonsmaak :) |
doe mij maar gewoon tomatensoep. of kippensoep.
|
Ik vind champignonnensoep wel lekker, maar wel dan die dikke prut en knapperige stukjes spek er in, geen rubber. Pindasoep is ook erg lekker, met taugé erbij.
Mijn favoriet (verder ben ik niet zo'n soepmens) is Italiaanse tomatengroentensoep. |
Indiase kippensoep met curry. De laatste maanden ben ik trouwens pas roomsoepen gaan waarderen.
|
Verse tomatensoep met stukjes knakworst en de mais-tomatensoep met veel salsa op mn werk (y)
|
Tomatensoep met balletjes. :cool:
|
pompoensoep, zoals de papa van m'n beste vriendin ze maakt :)
of ajuinsoep, lang geleden eigenlijk :o klassieker: (niet-gemixte) groentensoep met balletjes en vermicelli <3 |
Franse uiensoep, of mosterdsoep. <3
|
Zupa di pomodoro,
à la Restaurant La Toscana te Zwolle (y) |
oh ja! En mama's groentensoep, natuurlijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |