![]() |
Gechrashte PSP
Ik heb een Amerikaanse PSP (gekocht in de tijd dat ik in Amerika woonde) en terwijl hij in mijn schooltas zat (voorvakje, ik weet het niet slim) is hij gechrasht en nu zit er zegmaar een scheur in het scherm aan de binnenkant.. Er komen allemaal wazige kleuren uit en je ziet zegmaar zo'n barst en je ziet niks meer wat er op je scherm afspeelt.. Ik heb nog netjes het Amerikaanse bonnetje en de doos en de gebruiksaanwijzing enzovoort..
Wat kan ik nu het beste doen om hem gefixed te krijgen/een nieuwe te krijgen? Ik ga voorlopig niet terug naar Amerika dus ik kan me niet beroepen op garantie (al was het stukgaan natuurlijk mijn eigen domme schuld) Kan ik het proberen bij Sony Nederland? Of kunnen/willen die niks doen omdat het een Amerikaanse PSP betreft? Ik zou zegmaar graag wat advies van jullie krijgen wat ik het beste kan ondernemen.. Ik recent iets van 5 spellen gekocht, 1 gig memorycard, autolader, extra batterij enz enz enz.. dus ik vind het zonde om dat allemaal ongebruikt te laten liggen, maar een nieuwe psp kopen is me ook iets aan de dure kant.. |
|
Even aan sony vragen , sommige bedrijven zijn zeer streng als het gaat om reparatie van producten. die willen gewoon weg geen producten repareren uit een andere regio.
|
Mjah, heb nu een zielig verhaal gestuurd naar de klantenservice.. maar ik vrees dat ze weinig voor me kunnen doen.
Al staan er afentoe van die positieve verhalen in de comsumentengids van mensen die gratis geholpen worden.. Verder nog iemand suggesties? |
Nog even een ideetje he.. Als ik nu eens een Nederlandse bon regel? Dan koop ik die over van iemand voor een X-bedrag.. ga ermee met mn psp naar de winkel.. aan de buitenkant kunnen ze toch niet zien dat ie Amerikaans is?
|
Citaat:
|
|
ik denk dat je iig moet gaan betalen, aangezien het geen technische fout is :o
|
Citaat:
Ik heb de bon trouwens wel weer gevonden net.. |
Allah heeft het zo gewild.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee maar, je moet je vorderingen plaatsen zodat we je verder kunnen helpen. Dit is gewoon het grote nadeel van import of kopen in het buitenland. :) Oplossing: Nieuwe kopen, binnenkort komt toch de 2de generatie PSP's.... |
Citaat:
|
ach als niks werkt kun je altijd nog sony aanklagen in de vs :P
|
Citaat:
Citaat:
Er zijn mensen die kapotte PSP's kopen, verwacht er alleen niet te veel van. :p |
Citaat:
Ugh. :D Sorry. :bloos: |
Wat iemand hierboven ook zei; wacht even tot de PSP's goedkoper worden en koop een nieuwe. Op www.pspparty.nl/forum zit iemand in het ruil/verkoop gedeelte die kapotte PSP's opkoopt voor 60 euro geloof ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |