![]() |
Wat heb je aan? deel IV
De vorige is gesloten..
zwarte sokken khaki dockers d2 wit t-shirt d.blauw overhemd Rl |
blauwe sokken
kisten zwarte broek Windir-shirt oowja, boxershort :D |
Vanavond: Wijde donkerrooie broek (al WEER), zwart strak truitje met pofmouwtjes, lage hals, witte bloemetjes erop geborduurd (denk c&a :p), lelijke ouwe schoenen, kettinkje met zwart kruisje. :p
|
zwarte doc's
zwarte sokjes knalrooie wije ribbroek :D wit spaghetti-shirtje met groene koekiemonster zwart fleece-vest snoopy-bh en zwarte onderbroek :p |
zwarte rok die heel mooi glanst
gaas truitje en daarover heen een laktopje met ritssluiting aan de voorkant roze kniekousen (die je eigenlijk helemaal niet ziet) bh onderbroek pantoffels |
-witte gympen van adidas
-witte sokken van de markt -lichte spijkerbroek van dobber -grijze boxershort van de HEMA -m'n lichtblauwe tshirt met neushoornsilhouet -grijze pet van diesel (afgezaagd, kweet 't), moet m'n haar nog in model shapen saturday night baby |
hema sokken, ck boxer, soulfly bermuda (canvas), sepultura workershirt, circa jamie thomas schoenen
|
Mie is zebra/ in gevangenis outfit vandaag:
Zwart-wit gestreepte panty met daarover netkousen Zwart kort rib-rokje Zwart wit gestreepte polo Donkerblauwe string Zwarte bh Ik heb me net omgekleed. Eerder op de dag had ik dit aan: Rotte modderige All-stars ( donkerblauw ) Beige 3/4 skatebroek Donker/lichtblauw gestreepte polo En sieraden: Zilveren kettinkje met zilveren roosje Kralenkettingje Zwart swatch horloge LL bandje Rood-wit elastieje Haar: Warrig, achter m'n oren Make up: zwarte mascara, naast oog 3 stipjes, witte glitters |
rode linnen broek
wit truitje Armani jeans d. blauw strakke polo RL blauw/wit/ rode instapertjes haar in losse knot, horloge, rode hangdiamantjes Heb zo een examenfeestje, 4 down 4 to go :D |
blauwe spijker 3kwartbroek
grijze sokken zwarte osirisjes beige\grijs millencolin t-shirt.. |
nu heb ik mijn nachthemd al aan...
met bert erop (ja, die van ernie en bert, voor diegenen die bert niet kennen) vandaag had k de hele dag een modelloos geel clubtenue(hoe schrijf je dat???) hempje aan met een zwart gymbroekje en een trainingsbroek (er wel even bij zeggen dat ik hier normaal niet in loop, hoewel het wel erg mooi is...) |
Lichtblauwe spijkerbroek Polo Jeans
Donkerblauwe riem TH Donkerblauwe instappers Esprit Lichtgeel polo 3/4 mouwen TH (nieuw!) yiiihaa |
bwawha
gaatjes beige broek rood polo'tje |
-rokje met 'boerenruit'; nieuwste aankoop, erg blij mee :)
-witte riem -wit mouwloos shirtje met blauw boordje -witte polo geen schoenen, geen make-up, geen sieraden, haar los |
Lange witte rok
Wit topje zwarte schoenen Zwarte handschoenen witte string 2 gouden armbandjes 2 gouden kettingen 10 gouden oorbellen 1 zwart vriendschapskettingkje 1 zilverachtige armband 1 zilveren piercing |
- Ralph broek (donkerblauw)
- Lacoste Polo (vanmiddag gekocht, supercool!!) - witte blouse onder de polo - zwarte sokken - bootschoenen |
Een roze hemdje van H&M en een boxer van Sloggi.
Ben net wakker :o. |
Lalalalalala
Een witte snoopy pyama ( zo'n jurkjes model ) Een superzware zwarte badjas |
)Ook goeiemorge, kom momenteel niet verder dan een geruite flanel pyjama van de Hema, gecombineerd met een witte Hema boxershort en gestreepte Hema-sokken (neehee, ik heb geen aandelen... :D
|
-geen schoenen
-khaki korte broek -t-shirt van de ARZV, alkmaarsche man( n)en macht |
Goedemorgen :)
een grijze pyjamabroek H&M en een grijsgroen shirtje Benetton en W1ZZje een lichtblauwe Dockers d4 en een verticaal gestreept polo'tje RL (d.blauw, wit, l.blauw) |
-donkerpaarse pyama jasje
-zwart hempjuh -donkerpaarse pyama broek -zwarte velours rok .... ja vage combinatie he? ik ben namlijk bezig met een truitje en die moet boven deze rok, en ik moest dus die rok aandoen om te kijken of het wel stond, maar ik heb daaronder gewoon me jammies aan omdat het zondag is :D |
khaki broek
witte polo witte schoenen :D |
* groen vestje, met paar gele dingetjes (zoals de rits, streepjes op mouwen ensow :p)
* blauwe wijduitlopende 'skate'broek * zwart ondergoed * kettinkje met kruisje en pentagram * kettinkje met spikes (geen halsband ofsow) |
een blauw/witte diesel broek
en een rood coltruitje met korte mouwen van benneton m'n zwarte puma's, een zilveren slavenarmband van esprit en mijn haar in een heel lelijk knotje kheb geen zin om me fantsoenlijk aan te kleden vandaag |
Een lichtblauwe spijkerbroek Diesel
donkerblauwe polo Bien Bleu roze All Stars brak hoofd... Geen make-up, geen sieraden. 't Is toch maar zondag :D. |
Timberland bootschoenen
khaki korte broek Gant witte polo Lacoste |
zwarte panty, zwart strapless jurkje, zwarte capusjontrui, kistjes, zwart/grijze sokken
|
Nog altijd m'n pyjamabroek :o. (Was laat gisteren)
|
geen sokken en schoenen :D
Rose ondergoed. Blauwe wijduitlopende broek. Zwart, wit, groen gestreept truitje. |
-rooie broek (Bien Blue)
-zwart polo'tje + rood hempje eronder (beiden Esprit) -zwarte lak instappertjes (Esprit) |
*gaap*
* Felgroen hemdje. * Zwarte string. Verder ben ik op dit moment nog niet.. :/ |
donkerblauwe korte broek gaastra,
Blauw wit overhemd Maison de Bonnetrie huismerk :cool: box tshirt |
wit truitje met regenboog op voorkant
donkerblauwe JYNX witte sokken zwarte boxer witte bh witte Buffalo's met blauwe vlammen sieraden enzo |
-kuitbroek bordaux
-gebatikt spaghettibanden ding rothumeur |
- wije zwarte broek
-zwart topje zonder mouwtjes -been warmers bij me armen |
M'n bikini, maar zal zo wel iets anders aantrekken want de zon is aan 't weg gaan :(
|
een wit katoenen rokje, smal en onderaan (tot knie) ietsje breder
een rood hemdje rood polo'tje |
Citaat:
Aangekleed: Zwarte netkousen ( die dingen tot halverwege je bovenbeen ) Daaroverheen een zwarte ( hele dunne, 15 denier ) panty, met allemaal ronde gaten erin geknipt Zwart kort rokje, rib Felroze spagetti shirtje Blauw vestje. make-up: Zwarte eyeliner, met daarboven roze eyeliner, klein beetje roze oogschaduw met daarover paarse glitters. Tekeningetje zwarte eyeliner naast oog. Witte glitters op slaap. Haar: in 2 getoupeerde mini staartjes ( groter kan nou eenmaal niet ) met daarover heen zo'n doekje ( felroze met borduurseltjes ) die je vast kan knopen. |
Citaat:
* Lichtblauwe spijkerbroek. * Appelgroene polo. * Oranje hemdje. * Oranje ondergoed. * Oranje All-stars. * Oranje bandje om m'n armen. * Oranje dunne riem. * Zilver kettinkje + bijpassend armbandje Esprit. * Zilver-met-oranje-rand-horloge Oilily. * Haar opgestoken met oranje bloemetjes erin. |
Niet zo veel
- Zwart Bad Religion girlie - Zwarte onderbroek - Zwarte BH - Zwarte bril :) |
Groene kapotte :( lange rok
bh + onderbroek |
ehm :)
slippers van gallaz.. korte broek van protest bikini van speedo tshirt van mnsty --> gekregen bij goed gedrag :) |
zandkleurig rokje Benetton
beige All Stars wit mouwloos truitje Mer du Nord beige/witte riem H&M donkerblauwe longsleeve polo RL omgeknoopt zonnebril in m'n haar losse knot weinig make-up fossil horloge, hangdiamantjes, armbandje Ga zometeen bbq-en bij m'n vriendje :) :p |
blauwe spijkerbroek
blauw truitje met een soort van, tijgerprint :confused: beetje vaag.. witte sokken ondergoed horloge 4 zilveren armbandjes |
blauwe sokken
paarse docs met rode veters zwarte netpanty paars geruit 3/4 rokje rood hemdje met paarse palletjes (spreekt uit: pajetjes :p) paars bloesje spike-ketting om zwarte haarband om me arm 3 zilveren ringen make-up: zwarte ogen, uitlopende strepe of zow hare: b-tje wild, ze worde te lang :o |
zwarte kanten panty met draken vromen erop ofzo?
roze kort a-symetrisch glitter rokje zwart truitje die in twee punten loopt zwarte sokjes |
zwarte boxer
zwarte sokken blauwe ochtendjas (ben niet fit genoeg om me aan te kleden :p) |
-afknipte short(die van een lange broek Esprit is geweest :o :o )
-T-shirt van kamp van school(heel lang,heel groen) -verband rond linkerpols en lakker rond linkermiddelvinger :D -zwarte nagellak -koppijn gewoon rot humeur,kut wiekent |
Ik ben op zijn zondag's ;)
Spijkerbroek Sokken T-Shirt van zeilschool de Veenhoop :D edit: en ondergoed, uiteraard |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |