![]() |
Forumbaas
Van welk forum zou je Forumbaas willen zijn, en wat zou je eerste actie zijn.
TS begint: Van Films TV en Radio, ik zou iedereen doorgeven dat ik de nieuwe fb ben. |
Hmm, ik wil helemaal geen forumbaas zijn. Als ik moet kiezen? Mystiek. Ik zou beginnen met het opheffen van mijn subforum.
|
Nou, eigenlijk niet.
|
De kantine of muziek, mijn eerste actie weet ik niet.
|
de kantine of artistiek .. :P
actie weet ik niet.. :P |
Onzin, omdat het toch een beetje mijn forumthuisplaats is :o
Psygologie, omdat ik het heel interessant vind (maar ik weet te weinig en doe te weinig actief denk ik zo :D) En voor DK krijg ik eigenlijk ook steeds meer respect :) Zou ik ook wel willen. |
Citaat:
|
mm van lifestyle
|
Van Lifestyle lijkt me ook wel leuk ja. (y) (y)
|
N&a.
|
V&V lijkt me wel leuk, over het algemeen weinig problemen daar, dus lekker rustig (y) :cool:
|
Ik wil helemaal geen forumbaas zijn. Maar als ik dan toch een subforum wil kiezen, doe dan maar Sport. :)
|
Kantine,, Psygologie en Wetenschap en Filosofie :)
|
Psychologie is echt een heel moeilijk woord ja. :o
|
Kantine zal wel grappig zijn. Maar 't hoeft niet zo nodig van mij.
|
N&A.
Daar hoef je je niet te ergeren aan vervelende topics, maar je gooit er direct een slotje op. |
Van V&V, maar 't hoeft niet zonodig. :)
|
Drugs & alcohol
maar ik zou nooit forumbaas willen zijn met het huide heerschap hier |
Ik ben al fotobaas, maar wil wel forumbaas worden van Nieuws en Achtergronden :)
|
Ik heb ook geen interesse. Dan kan je de hele tijd andermans rotzooi gaan opruimen.
Ik veroorzaak de rotzooi liever :evil: Het positieve van de job is wel dat je meer mogelijkheden hebt. Topic van andere mensen wijzigen enzo. En topics die je niet bevallen dichtgooien... :D |
Citaat:
|
DK of NA
maar wil helemaal geen forumbaas wezen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je fb bent moet je actief zijn, en ik houd niet van verplichtingen :o
|
Uh, de activiteits'verplichting' van een fb is ongeveer zo zwaar als de verplichting van een katholiek elke zondag naar de kerk te gaan.
|
Maar dan word je weer afgezeikt op Beleidszaken. :(
|
Afgezeikt? :s
|
Nou, er zijn geloof ik in het verleden wel veel topics geweest dat er geklaagt werd over de weinige aanwezigheid van forumbazen. Of vergis ik me daarin?
|
Ik zou forumbaas willen zijn van N&A en er dan een paar personen voorgoed uitflikkeren. :evil:
Of forumbaas + zijn, lijkt me ook wel leuk. Zou ik me meteen inzetten voor versoepeling van sommige belachelijk strenge regels hiero. |
Citaat:
|
Sorry, het is laat. :bloos:
omg, ik schaam me echt dood |
Artistiek
|
Citaat:
|
Als ze me dwingen; L&R en DK.
|
Citaat:
|
Eeehm L&G denk ik, want daar lees ik het meest.
|
tjeez, deze is al vaak geweest....
(goh, ik klink al als een echt forumbaas...) Maareh... L&R dan maar. |
Als ik forumbaas zou moeten zijn, dan maar voor FTR.
|
Onzin ftw
|
Citaat:
|
lifestyle en dan iedereen bannen
of van DK en dan de meest nutteloze topics naar onzin verhuizen. |
Van letteren, zodat ik alle slecht geschreven stukken kan verwijderen en ook ieder topic waarin over Dan Brown wordt gerept.
|
Nou, ik hoef geen fb te worden. Om de redenen die al wel eens genoemd zijn denk ik.
Maar anders van DK, Letteren of S&S. |
Citaat:
|
Eten&Drinken en Creatieve Vakken (y) .
|
Letteren of DK
|
Citaat:
|
Nouja kweenie.. misschien Mystiek om er wat nuchterheid toe te voegen.. dat wordt nu gedaan door ene lady of the dark, maar die is zelf ook knettergek.. dat is vuur met benzine bestrijden.. e gaat toch ook geen geestelijk zieke personen de leiding geven over een gekkenhuis :s die mensen daar daar moet je niet naar luisteren die moet je helpen.. maar aan de andere kant het is allemaal vrijwilligerswerk joh, daar doe ik het niet voor.. moet wel vangen
|
reizen en vakantie
eten en drinken onzin (tsja toch mn thuishonk) of maatschappelijke vakken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |