![]() |
Op welke manier heb jij je verzekeringspapieren gearchiveerd?
doen jullie het in een mapje, met gaatjes in de papieren? of is de rotzooi verkreukeld en verspreid?
(y) |
ik heb slechts 1 a4 :D
|
De rotzooi verkreukeld en verspreid. :o
|
Niet.
|
Ik weet het niet, zal mijn mamma wel bewaren want ik raak dat sowieso kwijt
|
Daar heb ik een vader voor :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een map.
|
verzekerings papieren :confused: :confused:
:P mijn papa doet dat:P |
Alle autopapieren in 1 map en alle overige papieren in 1 map. En dan alles in van die insteekhoesjes. Best handig wel (y)
|
Citaat:
|
Alles in een grote map gemikt.
|
ligt chaotisch geordent
|
Citaat:
|
Dat doet m'n vader. :o
|
In een heuse FBTO-opbergmap.
|
In zo'n dikke archiefmap met heel gave gekleurde tabbladen.
|
Allemaal in een map. Niet echt geordend, maar zo verschrikkelijk veel papieren zijn het nou ook weer niet. :)
|
Heb ik verzekerings papieren :| naja ze zullen vast wel in een map zitten bij papa :o
|
In een of ander mapje, in een of andere la, in een of ander bureau.
|
Citaat:
|
Ja, daar heb ik ook een vader voor.
|
archiefmappen, net als mijn loonstrookjes, jaaropgaven, schoolspullen ed.
Wat zijn jullie allemaal een stelletje verantwoordingsloze luilakken.:nono: :p |
In een Archiefmap. Ik heb alleen af en toe het probleem dat ik er achterkom dat er een factuur ontbreekt. En dan moet ik met mijn warhoofd weer gaan zoeken waar het dan wel ligt.
|
eh.
wat een confronterende vraag :( |
In zo'n mapje, maar dat doen m'n ouders.
|
euh... laat ik het algemeen houden dat alle belangrijke papieren ofwel op mijn prikbord hangen ofwel een een kaftje geduwd worden.
|
samen in een hoesje dat in een snelhechter zit
|
In een ordner.
|
ik leg alle belangrijke papieren in mn bureau maar het is wel een baggerzooi nu..
binnenkort ga ik alles uitzoeken [<-- verdomme man.. ] |
Als het goed is, krijg ik nog mn nieuwe polis ivm verhuizing binnen en das ook maar 1 a4tje, dus dat wordt waarschijnlijk gewoon in mn map met andersoortige papieren die men vrijwel nooit meer nodig heeft.
|
Ik heb alleen één A4tje met m'n zorgverzekeringspolis en die zit in m'n map met dat soort papieren..
|
Niet. Vandaar dat ik er ook nu pas achterkom dat mijn moeder al die tijd mijn ziekenfonds heeft betaald :bloos:
Toch maar eens gaan doen dan ;) |
Dat doet mijn mama wel voor me.
|
Alles ligt op een stapel in mijn klerenkast. Want daar raak ik het nooit kwijt. :confused:
|
Daar hebt ik mijn mama voor. En die moet het maar mooi uitzoeken. I couldn't care less. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar heb ik mijn moeder voor.
En die stopt het allemaal in aparte mappen. Maar sinds kort doet mijn vader het en die begrijpt het systeem niet zo goed en dan maken ze steeds ruzie:o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |