![]() |
appel à l'amour
ik ben niet tegenwoordig, vriend
mijn zijn is wat geweest is mijn leven vaal verloren er verward uitziend, en hopeloos vergruisd, door onbevlekte ontvangenis ik heb je lief. ik heb je lief, ik heb je lief, ik heb je lief hoe vaak die zin verscheen in de nu geworden tot op de bodem van een pot veen bessenconfituur leeggeschraapte woorden uit gekreukte bladzijden die zoals zovelen ons toen bekoorden niets heeft nog belang maar ik,ik weet nog hoe jouw naakte dij in niets dan lust gehuld bijna tot blauweplekkentoe gedrukt werd tegen die van mij we waren foute onschuld tussen appeltjesbehang eentje plukken,de verboden vrucht, wij stok en stekeblind er komt altijd een einde aan het paradijs, mijn vrind |
Heel erg mooi. Petje af.
|
Herkenbaar. :)
|
Soms komen naar mijn idee de erg lange zinnen niet uit, maar ik vind het verder echt erg mooi!
|
Ik vind het mooi!
Alleen dit: Citaat:
|
veengrond - turf.. jeweetwel.. haha
veen is moeras(achtige)bodem, van dode planten etcetera als het gedroogd wordt heet het turf, een belangrijke brandstof in de vroegere jaartjes ;) |
Citaat:
1 bosbes van de soort Vaccinium oxycoccus veenbessenconfituur stroperige, blauwroodbessige confituur |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |