![]() |
hoe doen jullie dat?
als mijn vriend klaarkomt, is het altijd zo'n rotzooi met een hoop papiertjes die gebruikt worden om toch een beetje 'proper' te worden. Hebben jullie daar een betere manier voor?
|
Als je op je hoofd gaat staan, direct na de seks...
en dan do re mi heen en terug zingt... komt alles goed (y) |
ik 'plak' 1 zakdoekje tegen mezelf aan en laat dat zitten tijdens knuffelen etc; daarna ga ik naar de wc (als je je knieen een beetje bij elkaar houdt blijft dat zakdoekje wel zitten) en gebruik ik wat wc papier.
|
vochtige toiletdoekjes (y)
|
tsja, of t loopt er gewoon uit 9met het gevolg dat er witte vlekken op t bed zitten), maar meestal veeg ik t af met een zakdoekje :)
|
We poetsen onszelf schoon met wcpapier wat we altijd bij het bed hebben liggen. Dan vouw ik ook een stukje een paar dubbel en dat plak ik er ook onder net zoals Sarah. En dan knuffelen we nog ff, of gaan we slapen!
Als ik uit bed ga, ga ik snel naar de wc. Dit kan dus pas smorgens zijn of gewoon naar het naknuffelen. |
Met zulke voorzorgsmaatregelen wordt het meteen een stuk minder romantisch.
|
Citaat:
Handdoekje in de buurt houden doet wonderen. geen gedonder met papier.... |
Waar komt hij klaar in je of op je?
Laten klaarkomen op je buik of opvangen in je hand ofzo, dan doos tissues erbij of een handdoekje. Of in je mond, dan is het gelijk weg. En als hij in je zit een handdoekje onder je kont leggen als je neit wilt dat het in je bed komt. Een doos tissues naast je bed doet wonderen(Y) |
het bed droogt wel weer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een handdoekje is het enige wat je nodig hebt. (Y)
|
gewoon handdoek onder je kont en klaar :p
|
Citaat:
|
Idd. Papier is veel stroever, scheurgevoeliger en plakkeriger dan een handdoek. Ik gebruik echt nooit wcpapier, werkt voor geen meter. Dus altijd iets van een handdoek ofzo. En als je geen handdoek bij de hand hebt, heb je altijd nog een kussensloop of een nachthemd of weet ik veel wat. Zo moeilijk is het niet hoor, gewoon een beetje creatief zijn.
|
een vriend van mij moet met condooms neuken van zn vriendin. verder is slikken een hele goede manier.
|
Citaat:
|
handdoek pakken of mondje open :o
|
Citaat:
En dan snel naar beneden rennen op die dingen te pakken. Kun je volgens mij beter achteraf even die dingen doen. |
een handoekje gebruiken. Ik moet altijd even lachen als er bijvoorbeeld geen bij het bed ligt en hij zo snel mogelijk naar de kast sprint om 1 te pakken, maar tevens te duizelig is om dat naar behoren te doen. Is een leuk gezicht, :o
|
Citaat:
|
Oh gewoon er is altijd wel een doekje, kledingstuk of andersoortig textiel in de buurt. Geen papier aub, is mij te ruw :) (en te klein, is zo'n geknoei)
|
Citaat:
|
Als we toevallig een handdoek in de buurt hebben, dan die heel graag. En anders laat ik het zo wel uitlekken, of probeer snel even naar het toilet te gaan - al is dat 9/10 keer toch compleet nutteloos -. Wc papier en tissues vind ik gewoon kut met peren, dus die gebruiken we ook niet.
|
Citaat:
Het idee alleen al heeft er voor gezorgt dat ik me er nooit aan begonnen ben. :s |
dat is echt het voordeel aan condooms... knoopje en weg is de rotzooi
|
Een doos tissues bij de hand en daarna naar de wc!
En anders: opvangen met je hand en daarna eraf wassen (bij gebrek aan iets anders):P |
Citaat:
t meest praktische vind ik toch gewoon een handdoek hoor :p |
Handdoeken zijn ideaal (y)
|
Smurfen-handoek
(y) echt een aanrader!! |
tshirt of boxer pakken en die in de was flikkeren.
|
Meteen naar de wc. Tenzij je geniet van blaasontsteking.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
overal preventief handdoeken neerleggen die binnen handbereik van de sekspositie liggen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stofzuiger naast t bed.
|
Citaat:
Hehehe ik heb lades onder mijn bed waar ik mijn witgoed in bewaar (Y):D |
Idd: meteen naar de wc.
|
Citaat:
|
Je kan ook meteen even samen douchen of anders gewoon naar de w.c. gaan. Dat knuffelen komt later dan wel weer :P Ik vind het altijd maar viezig als ik plakkerig daar moet gaan liggen.
|
Citaat:
|
Ik gebruik echt nooit handdoeken, beetje verspilling dat je elke keer een handdoek gaat gebruiken, en om nu een standaard "na de seks"-handdoek in de buurt te leggen die dan elke keer wordt gebruikt... Gewoon Kleenexje en ff naar het wc (y)
|
Citaat:
Wel stom eigenlijk: elke dag weer een 'gedoe' om die handdoek te pakken, net twee meter van het bed af ofzo, en toch leggen we er nooit één klaar.. |
Een handdoek het liefst, maar vaak gebruiken we toch wc-papier, want dat staat altijd naast zijn bed. Maar als we bij mij zijn haal ik toch wel even een handdoek :)
|
Tja ligt er maar net aan wat voor een seks hebt.
Seks met voorbedachte rade? ---> handdoekje (en dan bedoel ik niet zo een van 2 bij 2!) Spontane seks? ---> wat er voorhanden is. (en ja dat zijn soms ook je handen ja :rolleyes: ) Greetzzz, Gent :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |