![]() |
abces(ontsteking) tampon in kies
vrijdag moet er zegmaar een tampon uit gehaald worden.
maar k zie hem helemaal niet op de plek waar de ontsteking zat? kan die er zomaar uitgaan (toen k het gaasje eruitspuugde enzo)? of zittie vast genaait. :( Zit de tampon stevig? |
:confused:
|
Ik denk dat we wat meer informatie nodig hebben.
|
in ut gat waar me kies zat :(
|
verstandkies 2 rechts
|
Ehmm het kan zijn dat hij gewoon erg diep zit, zodat je hem niet kan zien. Die tampon wordt natuurlijk ook rood door het bloed, dus je ziet niet zo'n wit dingetje zitten.
Misschien is hij er ook uitgegaan, maar het lijkt me dat je dat wel merkt, zo'n ding in je mond. Ik zou vrijdag gewoon gaan en dan zoeken ze hem wel :p (ps: probeer voortaan je bericht wat duidelijker te maken, bijvoorbeeld: er is een verstandskies verwijderd, waar een abces zat, en ze hebben nu een tampon in het gat van mijn verstandskies gedaan) |
waar is dat voor? tegen het bloeden ofzo?
|
normaal bij het trekken van kiezen wel..
en mag die er na een uur al uit maar mn mond smaakt ook helemaal naar medicijnen dus omdat het een abces is denk k dat ze er medicijnen in doen om de ontsteking tegen te gaan |
Het verhaal is mij niet helemaal duidelijk.
Ik denk niet dat ze zomaar medicijnen geven waardoor jouw mond hiernaar smaakt. Daarnaast kan er voor zover ik weet geen medicijn gegeven worden via een tampon. Dus dat lijkt me sterk. Als ze er iets in hebben gedaan tegen een ontsteking zou je dit wel gehoord hebben hoor. Daarnaast blijft die smaak geen dagen in je mond zitten. Uhm... iig sterkte dan maar. |
via die tampon of niet via die tampon..
k smaak dat dus echt wel |
* proef
|
Uitleg van mijn tandarts :
Bij kiezen ( eigenlijk wijsheidstanden) in de onderkaak wordt een soort wiek ( een stukje stopf van 5-10 cm) gedrenkt in antibiotica in de holte gestopt voor de ontsmetting en sneller laten genezen. Deze uitleg heb ik vorige week gehad over het trekken van mijn eigen wijsheidstand dat vandaag moet gebeuren. |
bij het trekken van mijn verstandskies bleef de boel nog ongeveer 5 dagen bloeden...voor de rest had ik er geen scheutje pijn aan..
en ja..bloed smaakt nu eenmaal raar...beetje ijzerachtig |
Citaat:
|
hechting? :')
ff serieus, de boel was na 5 dagen compleet genezen en had nergens last van.. waarom zou je terug gaan |
omdat het echt niet relaxt is als er 5 dagen lang bloed in je mond stroomt :P
|
euhm mijn hechtingen bloeden nu ook nog (2 uur en half geleden) en al zo'n 3 tampons gebruikt. Maar denk dat ik men mond teveel opendoe
|
Ik heb donderdag weer een verstandskies laten trekken. Het werd gehecht en er werd een gaasje op geduwd dat ik ongeveer een kwartiertje moest laten zitten. Ik heb nog wel de hele dag bloed geproefd maar dat was na een dag ook wel weg. Ik spoel alleen een paar dagen om het schoon te houden, das alles :confused:
Maar het was geen grote ontsteking ofzo dus ook niet zo gek eigenlijk. |
Citaat:
En inderdaad als er een abces zit, wordt de zaak nog wat vervelender. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |