![]() |
Wat eten we vandaag? #5
|
zalm, broccoli en meergranenrijst (y)
|
Restje mihoen van gisteren, gebakken ei en een groenteloempia
|
Nasi met prei en gebakken ei.
Ohja, aardappel anders, dat neem ik me steeds voor om eens te proberen maar ik vergeet het steeds :o. Is dat lekker? Ik ben vooral geinteresseerd in de knoflook-tuinkruiden versie :p |
Oh die heb ik eergister ofzo gegeten, erg lekker (alleen waren bij mij de aardappels nog niet gaar :p), wel erg knoflookerig, dus daar moet je van houden. (En ik had er vega gehakt doorgegooid)
|
Citaat:
|
boerenkool met worst en appelmoes :cool:
|
Citaat:
paprika pikant heb ik nooit geprobeerd, omdat mijn moeder niet van pikant houdt. |
Spaghetti
|
Rijst met zelfgemaakte falafal :)
En een salade met sla,pijmboompitjes,tomaat en een zelfgemaakte dressing met turkse kruiden. |
Ayam Gomeh met wilde rijst en pittige sperzieboontjes :)
|
gebakken aardappels met wilof in ham en kaas.
|
Aardappelschijfjes met een kotelet, sla, champignons en appelmoes. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lasagna
|
chili con carne (y)
|
tomaten-groentesoep met meergranenstokbrood
|
Citaat:
staat daar beschreven! |
stamppot boerenkool met worst
de worst met mosterdsaus, want ik ben tegenwoorder groot fan van remia mosterdsaus <3 |
400 gram aardappel :o 150 gram prei en een klein stukje biefstuk.
|
zelfde als gister :p alleen dit keer met een gewoon gebakken ei ipv omeletreepjes
|
Drie pistoletjes met rundvleessalade. :)
|
ik heb net (naja rond 18:00 uur) gemarineerde kipkarbonades, sperziebonen, rauwe witlofsalade en aardappelkroketjes gegeten...
|
Ik vermoed iets heel smerigs
|
Soep, en sate met brood.
|
Schnitzel, aardappelschijfjes met verse ui, paprika en champignons erdoor en rode kool.
|
Spaghetti. :)
|
Een rode curry. Maar deze was mij echt iets te pittig. Mijn hele mond stond in brand en daarna was mijn maag van streek.
|
Ik ga lasange maken, met gehakt en veel verse spinaziebladeren <3
|
Pizza..
|
Chili con carne met aardappeltjes en gekookte mais
|
|
shoarmavlees met aardappel anders (er was nog wat over :p) sperzieboontjes.
|
Citaat:
|
bami met saté waarschijnlijk...
|
Citaat:
|
Gebakken aardappeltjes en vier koude stoofpeertjes.
|
fusili of fusilli of fussili of fussilli, prei met gesmolten kaas en warme stukjes 'pain de provence', en een valess burger
|
Nasi (vriendlief gemaakt) :cool:
|
Broccolisoep en salade.
|
Gourmet :cool:
|
Taco's :)
|
Citaat:
|
Gehaktballetjes in tomatensaus met groentenmix erdoor, daarbij gekookte aardappelen
|
Een quorn burger met tomaat en mozzarella, met een zakje macaroni met kaassaus (zo'n 5 minuten geval) en wat tomaatjes. :)
Die macaroni + saus was smerig. Het zijn porties voor twee personen en ik heb gewoon de helft afgewogen. Ik weet niet of het daar aan ligt, maar de saus was echt te zout en sterk. :s (n) |
Tagliatelle met zalmsaus :)
|
gebakken aardappels met gehaktkruiden, prei, valessburger en zelfgemaakte appelmoes :)
|
Vanavond broodjes shoarma gehad. :)
|
Vanavond naar de stad, dus ik eet daar. Wat weet ik niet, zal denk ik toch een frietje worden. Bohhh, vet eten de laatste dagen, maja dat is ook carnaval. :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |