![]() |
FIETS appr. topic
hoe cool is fietsen. ik vind dat mensen te snel maar even de auto pakken terwijl fietsen eigenlijk gewoon de shit is. vandaar dit topic. vertel hier hoe gaaf fietsen is (y)
|
Fietsen is kut, ben blij dat ik een brommer heb :o
|
Heel gaaf. Ik denk niet dat dergelijke topics de bedoeling zijn. Misschien kun je er een vraag van maken, bv:
hoe kan men gestimuleerd worden om vaker de fiets te pakken ipv de auto? of: pak jij bewust wel eens de fiets ipv de auto? |
Ik geloof dat mijn mening niet erg maatgevens is, want ik fiets als hobby, maar goed. :)
Fietsen is erg fijn, lekker ontspannen, lekker uitwaaien. AL wordt er door met name vrachtwagenchauffeurs en automobilisten weinig rekening met je gehouden. |
als het niet waait en niet regent wil ik wel fietsen hoor. Naar het VWO al 7 jaar door weer en wind gefietst dus ik heb eerlijk gezegd mijn deel gehad van de storm en regen :rolleyes:
met mooi weer is fietsen (y) |
Citaat:
|
Als ik met de bus ga, vertrekt hij vaak net voor m'n neus weg, omdat hij een paar minuten te vroeg is. (n) Nee, doe mij maar de fiets. Geen hindernissen, lekker doortrappen en je bent op je bestemming.
|
Ik appreciate fietsen zwaar :cool:.
Ik heb nu geen ov en ik mis hem niet eens, en dat zegt wat. |
Nou ik gebruik mn fiets wel regelmatig maar verre afstanden doe ik er neit meer mee. Toen ik een jaar of 13-15 was hebben we weleens langere dagtochten gemaakt. Gingen we naar den bosch fietsen om te winkelen. 35 km heen en 35 km terug ofzo :D. De afgelopen jaren heb ik hem vooral veel gebruikt om naar mn paard te gaan maar iedere dag 20 km en uitrusten kost me toch te veel tijd dus nu ga ik met de brommer. Ik fiets nog wel een aantal keren per week naar mn werk of station enzo.
|
Ik appr. het altijd als ik in mijn knusse auto zit en ik dan zo'n stakker zich door een hagelstorm zie worstelen ofzo.
fietsen is suf. en koud. |
Fietsen is koud enzo, en 't duurt altijd lang. Ik wás een enthousiaste mountainbiker. Maar ach.
Tegenwoordig fiets ik alleen nog maar als ik ff lekker ga stappen en er niemand wil bob-en. |
makkelijk voor kleine stukjes of als ik de stad in ga.
Verder is de auto toch wel heel handig! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |