![]() |
Naar het buitenland.....
zoals bij meerdere academies misschien wel het geval is, bied ook minerva studeren in het buitenland aan. Dit spreekt mij erg aan dus ik vroeg me af of jullie hier misschien ervaring mee hadden goede/slechte.
en mocht je de kans krijgen zou je dat dan doen? waarom wel of waarom niet? -x- Lunatik |
ja ik wil! ik heb er verder ook nog weinig over gehoord dus ik ga stiekem meelezen met dit topic. spanje lijkt me tof. of een academie in belgie.
|
er zijn 4 studenten nu op onze academie die uit amerika en engeland komen, ook wij kunnen in het buitenland studeren als we in de derde zitten, verder weet ik er niet veel van af.
De buitenlandse studenten op onze academie zijn allemaal projecten aan het doen , eigenlijk net als bij hen in hun land maar dan hier. best leuk hoor. |
Citaat:
|
weet ik :) maar het lijkt me alvast tof.
|
De States lijken me wel tof.
|
ik zou ook wel willen (y) london <3
|
Edinburgh lijkt me leuk (y) www.eca.ac.uk
|
wij hebben onlangs ook een studente uit nederland gehad en ze heeft haar erg geamuseerd. Ze wist wel op voorhand wat ze wilde bereiken met haar uitwisselingsproject. Motivatie en zelfstandigheid zijn wel belangrijk.
|
Ik zit op dit moment in ijsland, en er zitten hier een heleboel Artstudenten. Als je exposities en musea wilt zien in combinatie met een briljante natuur, kom naar ijsland!
|
ik ben bezig met toelating voor academie in berlijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |