![]() |
Wat is nu de bedoeling
Dat dadelijk alleen http://forum.studenten.com gebruikt gaat worden
of beide (forum.studenten.com en forum.scholieren.com) |
Dat is dus de vraag. Maar hier komt nog de nodige informatie over, misschien een brainstormtopic, mailing, the works. Nu zijn we bezig intern een plan op te stellen. Het voorlopige idee is dat dit pas dit najaar gaat spelen.
|
mwa lijkt me sterk dat er ook maar iemand tegen is, maar lijkt me ook sterk dat jijzelf voor een extra domein wil betalen
enfin we wachten het af |
Citaat:
|
Ik ben nu toch wel benieuwd naar wat er allemaal gaat veranderen...
|
ik denk niet te veel, aangezien we al bombrieven, dreigmailtjes en verhalen over ernstige nachtmerries en vertrekkende leden krijgen op het moment dat wordt voorgesteld de kleur van dit forum te veranderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ebay had daar een mooie tactiek voor. Toen ze bij een redesign van de ene op de andere dag de achtergrond van geel naar wit veranderden (of andersom, ik kan me de precieze details niet voor de geest halen) werden ze bedolven onder de klachten. De beslissing is vervolgens snel teruggedraaid. In plaats daarvan hebben ze in de loop van een aantal maanden de gele achtergrond telkens een slagje witter gemaakt, totdat op het laatst de achtergrond helemaal wit was. Niemand die er iets van merkte.
Veranderingen in stapjes doorvoeren heeft dus z'n voordelen :P |
:D
*screenshot maakt* |
eigenlijk was dit forum tot een paar maanden geleden roze, maar niemand die de geleidelijke overgang heeft gemerkt.
|
Eigenlijk was ik een paar maanden geleden nog een vuurspuwend draakje genaamd Trogdor, maar niemand die dat nog weet.
|
ownage!
|
De meligheid druipt er weer vanaf.
|
Citaat:
Maar ik zou het merken, ik zweer het je :evil: |
Maar... ik wil eigenlijk helemaal niet dat er hier studenten mogen komen
vol is vol |
En forum.scholierenreunisten.com dan?
|
studenten :eek: ik mis te veel (n)
maar ben wel benieuwd, ik vind alles best. |
Misschien kunnen we het beste voor elke opleiding een apart domein maken. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Anyway, dit gaat nergens meer over. Meer informatie volgt spoedig. In the meantime.. SLOTJE!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |