![]() |
Vrouwen in een mannenband en mannen in een vrouwenband...
Geslapen samen met je bassist, die van de andere sexe was?
Of gewoon de opschepperige mannelijke stoere gitarist in je girlband waar je niet mee overweg kon? Vertel hier al je leuke anekdotes. Ik kon eens niet van onze bassiste afblijven. :$ Daarna heb ik haar ook nog eens de band uitgetrapt. Dat gaf geloof ik een hele goede indruk. :D [offtopic] Nee, Gregory ik bedoel Dagmar, niet jou. [/offtopc] |
Ja, foei Wardt :D
|
Neuh, geen relaties binnen de band. Ktnxbai enzo :)
Komt alleen maar ellende van :o |
Geen pakkende "praten over gevoelens" anekdote David?
wij hebben geen vrouwen in de band, alhoewel een van onze gitaristen vaak wel voor een meisje wordt aangezien. |
Ik denk dat ik het moeilijk ga krijgen om van de Müller is je niet waardf drummers af te blijven.
|
Ik zou ècht geen vrouwen in mijn band willen! Hoop gezeur, en het mist toch de lompe power, vind ik:-) We hebben wel eens danseressen bij de band/videoclip gehad, dat was wel stoer :cool:
|
Citaat:
Het kan best. (y) |
vrouwen in de band .. werkt niet..
|
Zat vrouwen die jullie er niet alleen uitspelen, maar ook nog eens 10x harder zijn dan jullie, pussies.
|
De Wizard heeft ook een chick op gitaar en die zijn officieel harder dan 99,99% van de wereldbevolking.
|
Exactly.
|
Citaat:
|
Nee, want dan zou je eruit gekicked worden aangezien het de vrouw van heerser Justin is. Besides....zij zou jou doen. Niet andersom gok ik haha.
|
Is ze zo lekker dat dat de moeite waard zou zijn?
|
Weet ik veel of jij dat vind. Ik doe geen uitlatingen over dat soort zaken. Niet into.
|
chick in de band kan heel goed juist. kijk maar naar mij ;)
en meiden geen lompe power? dan heb je met de verkeerde meiden samengespeeld, mate. maar ik heb zo'n vermoeden dat je helemaal nog nooit met vrouwen heb samengespeeld. |
Vrouwen met les paul's en ouwe buizenbakken. Top notch in mijn boekje (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Mary Ford? |
wij hebben er wekelijks problemen mee.
maar dat zijn man op man relaties. :) . |
Citaat:
|
Relaties binnen mijn band waren niet zo gewenst. Ik heb wel eens iets gedaan met de tieten van onze drumster. Mja.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er ook enorm spijt van, maar het is een goed onderwerp, ik hoor wel vaker van muzikanten dat ze hun piemeltjes niet in hun broekjes konden houden en uiteraard komt dat dan ook vaak niet ten goede van de muziek. Ik was gewoon benieuwd hoeveel mensen daar hier ook eens last van hebben gehad. :) En hallo, jij kijkt ook smachtend naar griekse bassspelers met overmatig veel haar terwijl je een vriend hebt, je hebt alleen (nog) niets uitgehaald. :P |
Citaat:
en ik hoorde ook iets... nee lama, ik zeg hier niks, spionnen:p Maar uhm... vanwaar deze belachelijke nickchange Wil je niet meer herkend worden? :P |
Vrouwen met bass of gitaar zijn gewoon geil :bloos:
En ik zat ooit met Elister in een band :o 't is dat ze heel goed nee kon zeggen :P |
Citaat:
|
Nouja, mijn band is begonnen doordat mijn vriend en ik een relatie hadden.. daarna hebben we er een bassist bijgezocht. En als ik nu loop te mopperen op mn vriend, dan zegt ons derde bandlid meestal: "Loop niet zo ongelooflijk te zeuren!" en dan weet ik mn plek ook weer :P
Citaat:
|
---> Relatieforum
Puberpraatjes hou je maar ergens anders. About 3 people give a fuck. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gasten....
Mods... |
|
zat er niet al een keer een slotje op dit topic?
|
ja dat vind ik ook zo raar. volgens mij heeft een van de andere fb's enkele posts verwijderd en hem weer open gedaan, maar gezien het feit dat dat totaal overbodig was verwijs ik jullie door naar het relatie subforum en sluit ik deze voor de tweede maal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |