![]() |
Wie doet hem aan ?
Wie van de sexpartner doet de condoom aan bij jullie ? de man of de vrouw ^^
|
liever zonder en anders ik, is het makkelijkst he
|
Als zij er zin in heeft doet zij het en anders ik. Boeiend..
Zonder is toch beter :p |
We gebruiken geen condooms, allebei nog nooit gedaan ook, dus als het ooit toch moet ofzo, mag ie lekker zelf prutsen.
|
niemand :):):) vinnut zelf beter zonder, maar dat moet natuurlijk wel kunnen
in vorige relaties, hij |
Doe maar gewoon zonder. En als het dan een keertje mét voorkomt, dan mag hij lekker aan prutsen. :)
|
Iedereen die hier zo anti condoom is... :rolleyes:
|
ik gebruik altijd 5 pakjes per keer dan is het extra veilig....... :o
Nee hou er niet van doe zonder natuurlijk wel met vast vriendinnetje...... |
Heb nog nooit een condoom gebruikt en als we het voor de lol een keer zouden doen mag hij het doen.
Ik ben bang dat tegen de tijd dat ik het voor elkaar heb hij niet mer nodig is :D |
we doen het bijna nooit met condoom, maar als dat het geval is: ik. Hij kan het niet ofzo :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelf is toch het snelsts/makkelijkst denk ik.
|
Ik doe het meestal..
Japie heeft het niet zo op jasjes, en anders geeft ie er de brui aan, vandaar. Blijkbaar is het opwindend als ik een beetje aan zn piemeltje loopt te friemelen en te klungelen.. |
Condooms zijn een vloek, fijn zonder... Werkelijk, als er zo'n ding bij moet ben ik niet geil meer.
|
Citaat:
Verder toen ik het nog met condoom deed met mijn vriend deed hij het meestal, soms ik. Liefst zo snel mogelijk iig dat we snel verder konden :D |
liever zonder en anders hij
|
Nog geen nodig gehad, maar als het zover is degene die naar binnen gaat natuurlijk :p
|
beide?
|
We gebruiken geen condooms, als we dat zouden doen zou t van mij uit zijn maar wie m om doet maakt niet uit hoor, ik denk allebei weleens. Hij heeft er wel meer ervaring mee dan ik.
|
We hebben nog nooit een condoom gebruikt.
|
Ik meestal, dat vind ik sexyer. Anders zit hij te prutsen terwijl ik niets te doen heb, nu prutsen we gewoon samen.
|
Citaat:
ik kan toch ook zanikken dat ik autogordels klote vindt zitten, maar ze toch aandoen :confused: |
Citaat:
|
hangt van de moment af
maar ik vind het wel een grappig zicht als ze het aan het omdoen is. maar doe ook liever zonder. door heel het geklooi gaat men erectie al wat weg. |
Citaat:
|
Toen we nog n condoom gebruikten, deden we dat ding allebei weleens om. En soms lukte het niet en werd er gelachen :p.
|
Dat wisselt. Hij is er wat handiger in, maar mij lukt het meestal ook wel.
|
Ik.
|
Zij wegens te lui.
|
Allebei eigenlijk wel. Of we helpen elkaar:P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |