![]() |
Hoelang voor meiden klaarkomen ?
Heb een vraag , als ik mijn masterubeer kan ik komen op 30 seconden als ik wil.
Wat is de gemiddelde tijdsduur bij de vrouwen onder ons? Bij mastrubatie he :) , ik wil het weten voor als ik men lief vinger ofzo ^^ --> verdwijnt de sexlust eens je gekomen bent ( vrouwen ) ??? |
Volgens iets wat ik ooit ergens las heeft de gemiddelde vrouw minimaal 12 minuten stimulatie nodig. Maar er zijn natuurlijk heel veel niet-gemiddelde vrouwen die minimaal 2 seconden of minimaal 30 minuten nodig hebben enzo. En 't is ook niet echt leuk om 't zo snel mogelijk te doen; seks met iemand gaat om de seks met diegene, als je alleen zo snel mogelijk klaar wil komen kun je net zo goed (of beter) masturberen.
|
mannen, gemiddeld: 3 tot 7 minuten
vrouwen, gemiddeld 12 tot 21 minuten |
Citaat:
|
Wil je nou echt je vriendin zo snel mogelijk laten klaarkomen ofzo? Ik snap niet echt het nut van dat te weten, je gaat toch gewoon door tot ze klaarkomt (of tot je er genoeg van krijgt) :s
Als uit deze topic nou een kwartier zou blijken, zou je dan je vriendin een kwartier vingeren, en als ze dan nog niet was klaargekomen kwaad weglopen? :confused: :s Bovendien is het uiteraard totaal anders of je iets zelf doet, of dat een ander het doet. (y) |
Citaat:
'masturbeer' 'masturbatie' is goed nederlands, niet 'mastrubatie' of 'masteruberen'. maar goed, van veel rukken gaat wellicht je grammaticale kennis verloren he ;) |
Dit vindt Hilde van der Ploeg er van, jongeman.
"Mijn beste vriendin komt sneller klaar dan ik. Zij heeft maar een paar minuten nodig terwijl het bij mij wel een kwartier duurt. Hoe komt dat? Onderzoek onder 200 vrouwen heeft aangetoond dat de tijd die vrouwen nodig hebben om bij het masturberen tot orgasme te komen erg uiteenloopt. Ongeveer 45% heeft 1 tot 3 minuten nodig, 24% heeft 4 minuten nodig, 19% tussen de 6 en 10 minuten en de rest meer dan 10 minuten. Het is onduidelijk waar dit mee te maken heeft, net zoals het moeilijk is te verklaren waarom het ene meisje zoveel harder loopt dan een andere. De methode die je gebruikt is waarschijnlijk wel van invloed. Zo komen de meeste vrouwen sneller klaar als ze een vibrator gebruiken dan alleen vingers. Ook maakt het uit hoeveel ervaring je hebt. Hoe meer je "oefent", hoe makkelijker het meestal gaat. Maar of iemand die normaliter 10 minuten nodig heeft, kan leren in 5 minuten klaar te komen is nog maar de vraag. Maar staar je niet blind op het tijdselement: snelheid zegt niets over genot." Nou, weet je dat ook weer. p.s. Waarom vraag je het je 'lief' eigenlijk niet. p.s.s. Het is masturberen. |
Varieert van 1 minuut tot 15 minuten. De sekslust 'verdwijnt' in principe wel (het lichamelijk gevoel) maar dat wilt niet zeggen dat ik ermee stop, ik kan gerust nog ff doorgaan en meerdere keren een orgasme krijgen.
|
als het mee zit kan het in een halve minuut
|
Citaat:
|
Citaat:
|
TS wil gewoon zo efficient mogelijk seksen. Kan ie alvast een dagplanning maken als ie weet hoeveel tijd ie kwijt is. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blijf ontopic pls , en vraagje , eens een vrouw gekomen is , verdwijnt haar sexlust dan , zoals bij de man ?
|
Citaat:
|
na de 2de maal zeker wel :)
|
Citaat:
Wat er in je eigen lichaam allemaal aan de hand is staat niet model voor alle mannen in de wereld. |
meh , kheb het over de vrouwen in dit geval.
En jij zegt dus dat je wanneer je aant vrijen bent klaarkomt, maar gewoon door kan doen met raggen zonder even te stoppen. Als ik net gekomen ben moet ik toch een 20tal seconden w8en voor ik weer kan hoor. anders voelt het niet goed aan ^^ |
Citaat:
|
Ik kan het in een minuutje, maar dat is hogelijk saai (mastubatie algemeen trouwens), dus als ik het dan doe, dan liever lang en loom, tot ik "perongelijk" een keer klaarkom. Lang leven de combi van fantasy boek en masturbatie!
Edit: Mijn sekslust verdwijnt meestal niet na masturberen, na klaarkomen tijdens het vrijen meestal wel. |
Reken toch maar op een paar minuten hard zwoegen. Als ik héél opgewonden ben kan het sneller denk ik, ik time het nooit, maar gemiddeld genomen lukt het me niet binnen de 10 minuten. Jongens zijn dus wel wat sneller (maar is het daarom beter?)
|
Een minuut :o Soms nog sneller. Ik probeer het echter wel zo lang mogelijk uit te stellen omdat mijn zin wel grotendeels verdwenen is als ik ben klaargekomen. Meestal wacht ik totdat ik voel dat mn vriend komt en dan laat ik me ook gaan.
Ow en voor masturbatie geldt hetzelfde. |
Ik ben er altijd zo
|
Ik denk dat dit echt per persoon verschillend is, en dat het sowieso altijd varieert tussen de 20 sec. en de X aantal minuten :)
|
mijn sexlust verdwijnt soms na 1x klaarkomen en soms na een keer of 5 pas :p als ik het zelf doe kom ik meestal binnen 2-3 minuten, maar met mijn vriend duurt het meestal iets van 4-6 minuten...
|
Citaat:
|
Maar je w8 dan toch even voor je terug begint ? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn records liggen op 1 minuut (masturberen) en 2,5 uur (toen had ik er even genoeg van :P ) als ik het me goed kan herinneren...
Je moet gewoon zorgen dat je zuinig met je brandstof omgaat en niet 10 kilo kolen in 1 keer op het vuur gaat gooien :D |
mijn sexlust verdwijnt niet na het klaarkomen
wel na lange lange lange penetratie |
Bij mijn vriendin wisselt het: soms heel snel, soms veel langzamer. Kan in een paar minuutjes, kan ook een half uur duren.
|
Citaat:
|
Bij mij kan 't soms heel lang duren, soms is het zo voorbij. Nu ja "zo", toch wel minstens 5 minuten. En als ik ben klaargekomen heb ik juist nog meer zin!
|
Als ik het zelf doe: na ongeveer 3 minuten maar ik kan het ook veel sneller en langzamer. Al neem ik eigenlijk nooit echt de tijd om er voor te gaan zitten.
Als het gedaan wordt: de eerste keer altijd heel snel:bloos:, maar meestal 20 minuten ofoz, uitstellen (Y). Penetratie nog niet gedaan. Als ik gekomen ben moet er wel gestopt worden want dan gaat het irriteren. De sekslust is dan ook wel even verdwenen en komt na half uurtje ofzo weer terug als het moet. |
5 minuten en 29 seconden gemiddeld. Maar ik heb een marge van 20 seconden, daarbuiten is het gewoon foute boel en over. Dan houdt ze niet genoeg van je.
|
Citaat:
Ik zou nog sterker zeggen... No way Jose! De sekslust vergaat mij in iedergeval niet. Ik kijk wel hoe mijn partner reageert. Wat de sekslust die bekoeld betreft, dat ligt (denk ik) maar net aan je potentie. 3 keer achter elkaar komen is niet bepaald een kunst. (en nee dan bedoel ik niet 3 keer komen in een kwartier ofzo met wat hand en span diensten!) (effe kijken wat voor een reacties hierop komen voor ik nog meer info neerkalk!) Greetzzz, Gent :cool: |
Citaat:
En dat verschilt. En nee, de lust verdwijnt niet. Na 6 keer soms niet. :) :bloos: |
Citaat:
bij mij zal dat zo'n 5 minuten zijn, ik laat het meestal zolang duren als ik kan :) |
meisjes verkracht
|
5 tot 10 minuten
|
0.2 sec... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan zelf ook wel redelijk snel komen als ik wil. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |