![]() |
Experimentje _ De Nachtmerrie
Zie jij hetzelfde in mijn ogen
als hetgeen dat ik in de jouwe zie Dromen zijn voorgoed vervlogen verandert in een ware nachtmerrie Wat als iets moois begon wordt nooit meer wat het was Hoor je in mijn stem de onrust die ik ook in jouw stem hoor Het sluipt tussen ons in, onbewust Niet meer, we slaan er ons wel door De nachtmerrie overwon alles wat onze liefde was Liefs kimry |
trijmt niet echt..
zie en nachtmerrie als rijmwoorden gebruiken is een beetje vreemd, want de klemtoon ligt op nacht en niet op rie .. snappie ? maar verder wel ok op zich.. |
Misschien moet je 'ware' weglaten. Dan loopt/rijmt hij beter.
Zie jij hetzelfde in mijn ogen als hetgeen dat ik in de jouwe zie Dromen zijn voorgoed vervlogen verandert in een nachtmerrie Zo ziet hij er alleen minder mooi uit he. |
Tja... Ik wist het ook niet. Heb er ook lang over zitten twijfelen ... wel of niet erbij zetten, maar goe.... Voor mijn gevoel liep ie juist wel goed als je het in een bepaald ritme hardop zegt....
Over dat rijmen.... Ik let eigenlijk nooit zo op klemtonen... Als ik het voor mezelf hardop lees, dan klinkt het goed en dan schrijf ik het op.. Liefs Kimry |
ik zie niet echt hoe dit goed kan klinken..
|
Dan moet je het echt hardop lezen...
En niet te standaard denken. Dat is het probleem bij sommigen. Ik kan je het niet uitleggen, omdat dat nogal moeilijk gaat met woorden, maar geloof me dat het echt zo is. Liefs Kimry |
khoor het echt niet hoor, net als ONrust en onbeWUST
dat rijmt ook niet.. of heel slecht iig, maakt niet uit hoe je het uitspreekt.. |
Tja... ik kan er echt niets aan doen. In het ritme dat ik het lees en geschrven heb, klopt het echt,..... Maar goe....
Dit is een beetje onnodig gereply heen en weer, denk ik... Dus als er nog andere reacties zijn, hoor ik die graag Liefs kimry |
Het gaat over het gedicht dus het is geen onnodig gereply.
Negatieve kritiek moet je ook kunnen verdragen. |
Ik kan wel negatieve kritiek verdragen, maar in iedere reply die je mij geeft. zeg je alsmaar weer precies hetzelfde.
" Ik zie niet hoe ik wel goed kan lopen" Als je me dat een keertje hebt verteld snap ik het ook wel, en dus is het onnodig om het 4 x ofzo te doen, toch? Je mag me best kritiek geven, ben ik juist blij mee, maar na 1x snap ik het ook wel. Liefs Kimry |
Citaat:
Liefs, Mariamne |
Jah, ik bedoelde hiermee.
Het is niet meer zoals vroeger, want toen zouden we ons er wel door hebben geslagen. Snap je? Dan vind ik zelf het gedwongene ook wel meevallen... Je hebt wel gelijk dat het ritme niet overal even mooi is, maar het KAN wel kloppen... Liefs Kimry |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het waar is, zal ik het toegeven, maar bij mij loopt ie WEL goed. Waarom mag ik iets wat niet waar is voor mij, niet ontkennen?
Dat slaat nergens op. Kimry |
(6 ups en bijna ruzie... hmz)
|
Citaat:
Plus, elke keer zeggen dat het niet loopt mag toch als de persoon er elke keer zo over denkt? Dan is één keer niet genoeg, omdat het dan een ander gedicht is. Als het bij dat gedicht zo is, hoeft het bij een ander gedicht niet zo te zijn. Maar ff kappen met replyen als het toch onnodig is. |
Nah, kzei het wel vier keer bij 1 gedicht, misschien ietwat onnodig ja..
|
Citaat:
|
jah flurry heeft wel gelijk, t rijmt gewoon ECHT niet
en xnap best dat ze dat 4 keer zegt, als jij vier keer blijft zeggen dat het WEL loopt, maja... lol |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |