Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   msn vraagje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=136422)

zozze 22-06-2002 20:19

msn vraagje

regelmatig op msn komen er bij mij opzij vier popup-venstertjes boven mekaar met ik ben een geile hoer!!! in. De persoon in kwestie noemt zelf ook voor een tijdje ik ben een geile hoer!!! de eerste keer dat het gebeurde dacht ik: najah... die haalt een of ander geintje uit, maar het gebeurde bij meerdere personen.

Weet iemand hoe dit komt?

Lucky Luciano 22-06-2002 20:27

Wat hoe je die 4 popup schermpjes krijgt?

zozze 22-06-2002 20:29

Citaat:

darkshooter schreef:
Wat hoe je die 4 popup schermpjes krijgt?
okee, ben een beetje vaagjes geweest...

die mensen hadden zelf niks veranderd, ze hadden zichzelf niet ik ben een geile hoer!! genoemd... ze weten zelf ook niet hoe het komt...

Lucky Luciano 22-06-2002 20:36

Citaat:

zozze schreef:

die mensen hadden zelf niks veranderd, ze hadden zichzelf niet ik ben een geile hoer!! genoemd... ze weten zelf ook niet hoe het komt...

Nickname changer :D
Daar zijn programma's voor. Of ze zijn heel dom en hebben het op zich zelf uitgewerkt. Maar das een ingewikkeld verhaal. Zijn die vrienden van jou een beetje computerprogramma wijs of niet?

zozze 22-06-2002 21:10

Citaat:

darkshooter schreef:

Nickname changer :D
Daar zijn programma's voor. Of ze zijn heel dom en hebben het op zich zelf uitgewerkt. Maar das een ingewikkeld verhaal. Zijn die vrienden van jou een beetje computerprogramma wijs of niet?

totaal niet :)

Sookie 22-06-2002 23:43

Citaat:

zozze schreef:

Idd. Zoiets heb ik ook een tijdje gehad. Toen kreeg je vier van die pop venster met een zin. Die persoon heeft zijn naam niet veranderd ofzo. Het lijkt alsof ik een deel van het gesprek kan "lezen".

p-chez 23-06-2002 01:42

Citaat:

Sookie schreef:

Idd. Zoiets heb ik ook een tijdje gehad. Toen kreeg je vier van die pop venster met een zin. Die persoon heeft zijn naam niet veranderd ofzo. Het lijkt alsof ik een deel van het gesprek kan "lezen".

Als ze het zelf doen is dat zo'n nickname changer ding. Kun je in 1 windowtje meteen 4 nicknames invullen die dat programmatje dan razendsnel achterelkaar voor je veranderd in het door jou opgegevene.

Als ze het niet zelf doen is het vast weer een of andere variant van MSN-Hack.

Je kunt overigens die online-notificaties uitzetten, zodat je geen pop-ups meer krijgt wanneer iemand online komt, dit kan vele frustraties tegengaan :D

Moonspell 23-06-2002 10:37

Kan er geen algemene MSN topic worden aangemaakt ?:(

dis frustrerend af en toe:o

perseus 23-06-2002 16:39

Citaat:

Moonspell schreef:
Kan er geen algemene MSN topic worden aangemaakt ?:(

dis frustrerend af en toe:o

Of een MSN FAQ :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.