![]() |
uitzendinggemist.nl
Hallo,
Even een vraagje of dit nou aan mijn pc ligt? Ik kan niks meer openen of zien op uitzending gemist. En ik ben nogal wanhopig aangezien ik de laatste aflevering van Vuurzee nog moet zien.. Ik heb al eerder een aflevering van Vuurzee (en ook wel eens andere programma's) via deze site gekeken, maar nu lukt het opeens niet meer.. Ligt dit nou aan mij? En weet iemand anders een andere manier om het te openen of toch te kijken? Ik hoop dat deze vraag hier thuishoort, ik wil namelijk het Vuurzee-topic ook niet meer openen voordat ik het gezien heb.. |
Ik heb even voor je gekeken en ik kan het gewoon kijken.......
|
Doet het bij mij gewoon (windows media player 10)
|
wanhopig nog wel.
tijd om een leven te krijgen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien moet je een nieuwe versie van mediaplayer hebben?
Of soms kan je op die site ook instellen dat je hem in Realplayer geopend wilt hebben, of de stream wilt downloaden, dan kan je hem openen in bijvoorbeeld Winamp. Of kijk hem idd bij een vriend :p |
Bij mij doet ie het gewoon.
Zoals Roos al zegt, je moet je mediaplayer of realplayer updaten. |
Nou, dat heb ik pas nog gedaan.. van allebei de nieuwste versies. Maar goed, wordt inderdaad maar ergens anders kijken dan..
Bedankt in ieder geval! |
Als je naar www.tvopjepc.nl gaat, en dan naar vuurzee, dan kun je het misschien ook wel kijken? Want ligt het aan de site, de computer of de mediaspeler? Naja, kijk maar of deze het doet..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |