![]() |
17-3, Gelredome: Het GIGA Piraten festijn.
De tot nu toe vastgelegde artiesten:
• Jan Smit • Jannes • Marianne Weber • Arne Jansen • De Sjonnies • Emiel Hartkamp • Martin Dams • Harry Slinger • Bouke • Vader Abraham • Maribelle Datum: 17 maart 2006 Aanvang: 19.45 uur (Giga piraten) 18.30 uur (voorprogramma) Entree: 17.30 uur Verkoopgegevens: Kaarten kosten 22,50 euro voor de sta plaatsen en 19,50 euro voor een plek op de tribune. De voorverkoop is op zaterdag 19 november gestart via Ticketbox filialen of via de website www.gigapiraten.nl. Hellll yeah. |
rite
|
|
hopelijk wordt dit uitgezonden op de tros!
|
2006 Wordt hét piratenjaar!
Arnhem - 2006 wordt het jaar der Piraten! De Piraten is hét nieuwe fenomeen op Nederlandstalig muziekgebied en gaat het komende jaar zonder twijfel Nederland veroveren. Op de 14 Piraten Festijnen die in 2006 plaatsvinden worden meer dan 100.000 bezoekers verwacht. Het gaat hier om de grootste Nederlandstalige Tour ooit! Onder de 14 Piratenfeesten zijn 3 Giga Piraten Festijnen. Op dit festijn gaat het hele Piratencircus het stadion in! De aftrap van het Piratenjaar vindt plaats op vrijdag 17 maart 2006 in Gelredome. . Het Gelredome wordt voor deze gelegenheid omgetoverd tot de gezelligste huiskamer van Nederland. Het eerste Giga Piraten Festijn in 2006 belooft een superhappening te worden die je niet mag missen! |
Citaat:
en jannes, wat een heerscher! 'IK BEN JANNES' ff die tracklisting van zijn cd zoeken |
JANNES - GEWOON JANNES
http://www.jannes.nu/CD%20Hoesjes%20...woonJannes.jpg 1. laat me 2. eens kom ik weer terug in griekenland 3. adio, amore adio 4. dam dam 5. waarom, zeg mij waarom 6. hou me vast 7. kleine dingen uit het leven 8. de hele wereld mag 't weten 9. arriverderci, my love 10. eens kom je bij me terug 11. jij hebt de hemel niet verdiend 12. nee, je hoeft me niets te zeggen 13. kanjer van 'n meid 14. ik doe het licht wel uit |
dan toch maar naar helmond in concert:
19, 20 en 21 mei #Vrijdag City of Pop (19.00 - 01.00 uur) stevie Ann Belle Perez Jocelyn Brown Nog onbekend #Zaterdag City in Trance (18.00 - 01.00 uur) G-spott Blank & Woods Johan Gielen Cosmic Gate Gigi D'Agostina Scooter #Zondag City meets Friends (13.30 - 22.00 uur) Chipz Dana Winter Akcent BZN Thomas Berge Ali B Turbo B DJ Otzi Hind Xander de Buisonje |
ojee ik ben om
|
Beter! :)
|
chipz (Y)
|
Citaat:
|
omg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
22,50? witte wel nie hoeveul gulde da waar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou er gewoon bijna heengaan :D
|
Citaat:
|
Ik denk een hele dag lang arrgh! roepen en rum drinken (y) ........en dan krijg je marianne weber en jan smit (n)
|
Echte piraten roepen Yarrrrr
|
Citaat:
|
Yarrrr schmarrrr.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik snap niet waarom het het piratenfestijn heet :confused: |
Haha
|
Dat is de naam piraat niet waardf :(
|
Citaat:
Ik hou van je Danny. |
Citaat:
anders ga je gewoon als piraat en kijk je waar t schip strand (y) |
Citaat:
en een gillende menno natuurlijk.(y) |
Citaat:
|
Damm, waarom komt dries nou niet :(
|
ik mis onze zanger bob tussen het rijtje.
Zo'n ster kunnen ze toch niet weigeren |
Citaat:
|
En dat op nog geen 10 km hier vandaan!
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten we een statement maken door dit festijn te boycotten en een vlag van de Tros te verbranden. |
ben je met de carnavals dagen niet toevallig in ehv?
|
Als Jannes en Bouke komen, ben ik er bij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |