![]() |
[appreciation] guided by voices
http://www.gbv.com/gifs/scootersmoke2003LARGE.jpg
een van de grootste indiebands allertijden, gaven er in 2004 totaal onverwacht de brui aan na meer dan 20 studioplaten te hebben afgeleverd sinds 1987. ex-frontman robert pollard bracht echter onlangs een nieuwe plaat uit. zo lo-fi dat het no-fi werd genoemd. de nummers zitten vaak onder de 2 minuten grens; een hartverscheurend gouden melodie op 1 spoor en onbegrijpelijke teksten. natuurlijk is niet al het materiaal kwalitatief even goed als je zelfs nummers op de wc schrijft. daarom raad ik de leken de albums 'bee thousand' en 'alien lanes' aan, die door de critici worden beschouwd als de beste. liefhebbers ? |
Nope.
|
Citaat:
|
Te Brits.
|
Geweldige band (y) Everywhere With Helicopter was 't eerste nummer dat ik van ze hoorde, die vond ik altijd irritant. Mijn interesse werd dus natuurlijk pas weer gepiekt nadat ze hun laatste optreden in NL gaven, en net voordat ze uit elkaar gingen (n)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
vette band (y) .
|
up bitches
|
ik waardeer
|
Die linkse gast denkt op de foto dat hij stoer is omdat hij niet rookt.
|
|
erg tof (Y)
|
Check ook overigens The Grifters (wat ik zelf nog wat toffer vind).
|
waardeer af en toe
|
Maar vanwaar de up?
|
hey toevallig
heb net de dvd van de afscheidsshow bekeken vandaag toffe band , dat gemak waarmee ze fuckin 20 albums met zulke catchy nummers uitbrengen, respect. iedereen die dit niet snapt moet goldheart mountaintop queen directory horen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30. |