![]() |
dingetjes van concerten sparen
doen jullie dat?
ik vraag altijd wel om een plectrum en neem de set list mee. geen idee wat ik er mee moet (vooral niet met dat papier), maar vind t wel grappig :) en zo ja, wat hebben jullie allemaal al? |
sparen doe ik het niet echt
maar ik probeer wel bij mijn favo bands dingen te krijgen, en bij bands die me ongelovelijk bevallen op het podium :) Ik heb een Moonspell drumstok, persoonlijk laten signeren en al :D:D |
bruut :)
kheb zelf alleen nog maar een plectrum van jerry hormone (die bij the apers gast gitarist is o.a.) stuk of 6 setlisten, shirt met handtekeningen van marky ramone & the speedkings. drumstok zou ik nog krijgen van die gast, maar ik moest naar huis voordat het optreden was afgelopen :mad: marco, gewoon gevraagd aan die lui of drumstokje uit de handen gerukt? :D |
Citaat:
ik stond uiteraard vooraan bij Moonspell in Hardenberg, en er stond een kerel naats me heeeel overdreven te springen en moeilijk te doen om dat drumstokje te krijgen... Dus Mike (de drummer) keek eerst hem aan, en toen mij, liep naar mij, en gaf hem aan me :) Toen ben ik later backstage geweest en heb iedereen effe laten signeren.... gezellig met Moonspell, Tiamat (deels) en Flowing Tears bier gedronken :) |
Ik probeer meestal de poster te krijgen van het concert zelf, da lukt dan ook wel, want die ruk je gewoon van de muur bij de zaal.
Ik heb een drumstok van liNEA77, een plectrum van Dreadlock Pussy, een playlist van gazzoleen en een gesigneerde ceedee van Within Temptation en van Locomotive. Tot zover ben ik tot nu toe gekomen. Met plectrums en drumstokjes e.d. heb ik nooit zoveel geluk... helaasch. |
ik heb een plectrum van skunk anansie, twee van lit, eentje van nerfherder en van less than jake twee...
ik heb een setlist van the next fall :D Ik heb ook nog ergens een setlist van maar ik weet bijgod niet meer waarvan... ik kan me alleen nog maar herinneren dat ik hem van het podium afrukte :o en ik heb een LP gekregen van Nerf Herder en deze ook laten signeren... verder hb ik nie zoveel gloof ik.... |
jaah dat is koel :D ik heb alleen nie zo heeel veel bijzonders...
uhm drumstokje van goodriddance en een aantal kapotte van Playroll (RIP :() verders een paar een paar plectrums waaronder eentje van greenlizard tijdens nirvana flashback en setlists van planet smashers, mad caddies en ik geloof oowk van guttermouth maar waar die is week nie... ik pak die dingen en pleur ze in mn kamer verder vergeet ik het :o |
khad bijna een drumstokje van cob
een of andere idioot vond t nodig om die uit mn hand te trekken |
hehe kheb een plectrum van pantera...en eh verder nie echt veel speciaals
|
drumstok van Ill Nino [+ nog wat andere zeuj]
drumstok van Metallica en khad bijna een vel van Tool.. :( |
playlist In Flames
|
een drumstok van linea 77
das alles eigenlijk |
koop altijd shirts bij concerten van mn favo band
of een poster (heb ik van incubus, marylin manson en the strokes) heb ook een paar sleutelhangers van bands (een paar= 7) van mn favo bands verder 'spaar' ik niet echt dingen |
heb 2 plectrums ( 1 van nra en 1 van caesar) en ik heb er nog 1 van jimmy eat world gevonden voor mijn vriendin.
Verder 2 setlisten van dezelfde bands. 1 VIP pass voor de Amnesiac(Radiohead) listening party in Paradiso. En mijn hele kamer hangt vol met concertkaartjes dus die bewaar ik ook. |
Citaat:
|
setlist van undeclinable
setlist van lagwagon ...dan houd het ook wel op ;-) |
eej ik dacht me gisteravond te herinneren dat ik oowk een keer een drumstokje van willem (harrie84) had gekregen? is da zo of droomde ik da maar :D ennuh van wie wastie?
verders 'spaar' ik oowk nog shirtjes van bandjes diek gezien heb en koewl vond... en oowk concertkaartjes maar das nie echt superbewust, ik pleur ze ergens opt bureau of grond en een haf jaar later ligt het er nog :D |
Citaat:
|
ik heb een plectrum van de heideroosjes gekregen en een drumstok en bij parkpop werd er een drumstok van racoon naar mij gegooid, maar voordat ik hem kon pakken had een een of ander gare vent hem voor mijn voeten vandaan gehaald.
Die drummer zag dat en deed daarna nog een poging om naar mij te gooien, maar hij werd alweer afgepakt door die zelfde gast :mad: (dit keer zelfs nog voordat hij op de grond viel) |
Het enige wat ik aan een gemiddeld concert overhoud is een vette kater
|
mja, posters van het concert zelf thuz.. vet leip zijn ze in de harmonie in leeuwarden, we waren naar de heideroosjes geweest, en in dat gebouw hingen overal van die a4tjes met "heideroosjes ->>" enzo erop .. dus vriendin en ik er allebei 1 meenemen, moesten we hem bij de garderobe inleveren, omdat het niet nodig was om zomaar spullen mee te nemen :confused: .. maargoed, toen dat wijf mn jas pakte heb ik ehm weer teruggejat :P en nu hangtie op mn kamer .. en ik heb zo'n concertposter van toen Sick of it All in de melkweg was met Waterdown en Rise Against .. en verder .. een fles waar de drummer van limp bizkit aan gelurkt heeft :rolleyes:
|
basplectrum van Jimmy eat world
concertkaartjes shirtjes koop ik of soms posters als je die daar krijgt (oil) of bij een cd krijgt (int. noise consp.) ik heb 1 gesigneerd kaartje van Last days of april verder niks echt, ben altijd te schijterig om een plectrum te gaan vragen ofzo |
plectrums, drumstokjes van lit en agresion
verder een hele zooi playlisten van boy hits car, pulkas, lik mijn reet, disturbed, mudvayne, face tomorrow geloof ik en nog een zooi |
oh ja, en ik kreeg van een van de zangers van liNEA77 zen flesje Spa toen 'tie zag dat ik nogal zweette daar vooraan... toen mocht ik ook meekrijsen, gheghe... na afloop nog wat met diezelfde vent gepraat, aardige gozer.
|
Citaat:
zanger ook meegenomen naar huis? |
drumstokje van de drummer van System of a Down op Lowlands
doorverkocht voor €20,- drumstokje van de drummer van Alien Ant Farm in 013 doorverkocht voor €20,- plectrum van James Iha bij Smashing Pumpkins heel lang geleden op Pinkpop heb ik nog steeds maar ben em kwijt :D |
probeer vanzoveel mogelijk concertjes waar ik zelf ben geweest flyers te krijgen of posters
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmzz k bewaar zelf altijd de entreekaartjes nog...
en jah k heb een plectrum van Jay van Green Lizard *jeuj* :D |
Citaat:
ja de kaartjers ook! en de entreebwijsjes van de melkweg ook als ik daar heen ga :) plak ik op mijn muurt :D |
Citaat:
|
mjah, ik probeer ook altijd wat mee te gappen, liefst drumstokje.heb nu drumstokjes van cesar zuiderwijk, system of a down, disturbed en van flaw (met handtekening), plectrums van hammerfall, fear factory, disturbed en flaw, set list van ill nino, gesigneerd kaartje flaw, gesigneer kaartje ill nino, en de achterkant van mn jas zit onder met handtekeningen van ill nino (van ozzfest en in de 013).....verder op de foto met christian van ill nino en robb flynn van machine head....(denkt)...vast nog wel wat spul, maar dat kan ik zo niet bedenken
|
Ik heb halve drumstok van Jaya The Cat (Ook bijna van Tool & Millionaire :mad:)
Verder nog een setlist van Black Rebel Motorcycle Club. Ook bewaar ik m'n meeste concertkaartjes wel... |
Drumstok van Death By Stereo met handtekening en tekst van drummer... Setlists van Green Lizard [Flashback 2 Nirvana], Heideroosjes, Good Riddance en nog wat...
Verder niet echt memorabele dingen... |
drumvel Slipknot
handtekeningen Slipknot handtekening Christian Olde Wolbers (bassist Fear Factory) plectrum Fear Factory plectrum Static-X |
Ik verdrink bijna in de plectrums, setlisten, backstagepasjes, tourkaarten, handtekeningen en afgeragde drumstokjes hihihi :)
OA Placebo Muse Prodigy Dandy Warhols JJ72 Heather Nova ASH Belle&sebastian bwaah en nog veeeeeeeel meer :S ik ben een verschrikkelijke groupie zonder het vulgaire gedeelte *giechel* |
concertkaartjes, blauwe plekken, kater. Dat is het wel.
|
2 plectra van nofx, die erg doop zijn, namen van betreffende bandleden staan e rop, nog n plectrum van undeclinable, en eentje van blink182..maar de laatste tijd boeit dat me echt geen ene ruk mee...
|
Citaat:
die drumsstok was van Jorg Smeets, drummer van Undeclinable weet je nog in Uden greetz |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eeh...
Concertkaartjes, Playlist van DP, Playlist van Gazzoleen, met wat mensjes op de foto (o.a. Heideroosjes, Agresión, DP, Backfire...) en ik heb nog wat handtekenigetjes, al dan niet op een shirt (o.a Green Lizard en Dp) |
kaartje met handtekeningen van, nee niet Sensefield, maar wel van support "Last days of april" (van drummer en zanger)
http://www.webdeveloping.nl/upload/?2655001858 en deze heeft mn vriendje geregeld toen hij bij hun concert was http://www.webdeveloping.nl/upload/?7358572319 Rival Schools!! :) woei |
wat moet je dr mee :confused: niemand die ik ken die er neit is kent die bands kun je dr ook nie mee pronken :D
|
Citaat:
want als jij een band heel cool vind en je het er iets van, handtekeningen, plectrum ofzo dat is toch leuk, iets om dat concert aan te herinneren enzo |
Tuuuuurlijk. Op Lowlands ga ik mijn Pinkpopbandje omdoen (y) :D
|
spaar ze niet, vinnet wel leuk
heb nu 1 drumstokkie van super furry animals 2 van spirit that guides us playlistje van STGU 1 plectrum van ash |
handtekeningen vind ik onboeiend, een krabbeltje, jeej :D
maar drumstokkies en playlistjes zijn koewlll zelf heb ik niks van niemand :D |
ik ben zo'n verzamel-nerd ik bewaar echt alles wat los en vast zit :D
plectrums/setlists/posters van de muur rukken/handtekeningen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43. |