![]() |
inleiding
wij moeten voor school een betoog of beschouwing schrijven wat is nog niet zeker (ik denk betoog). De inleiding moet aandacht, belangstelling wekken, en onderwerp introduceren.
Dat kan dmv. *een pakkende vraag *een sarcastische/ongewone/uitdagende/verassende opening * andekdote vertellen * een voorbeeld geven van het centrale probleem kunnen jullie mij asjeblieft helpen??? mijn onderwerp is: ''de legalisatie van de handel en productie van cannabis'' jullie hoeven niet perse een voorbeeld van inleiding van mijn onderwerp geven (maar zou wel chill zijn). Ik wil gewoon wat voorbeelden hebben zodat ik ook meer vaardigheid erin krijg. |
legelisatie > legalisatie
Met zo'n spelvaut wek je al genoeg aandacht. :) Maar goed: "Noem je alcohol een tijger, dan is cannabis niet meer dan een muis" En daarna leg je uit waarom je een dergelijke stelling maakt. Bijvoorbeeld door de twee in je verhaal te vergelijken, waarna je tot de conclusie komt dat alcohol veel meer lichamelijke en sociale problemen met zich meebrengt, dan cannabis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
D.W.A.A.S. In een mislukte poging Alluman te verbeteren, onderstreep je nog alleen de 'v' ook! Prachtig! |
Citaat:
En nu niet meer plagen! |
Citaat:
mensen nu weer ontopic AUB |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |