![]() |
Waarom jouw avatar of naam?
Waarom jouw avatar of naam?
|
Waarom niet?
|
naam : zo voel ik me onder bepaalde toestanden
Het is omgedraaid bijna mijn voornaam
|
Ik ben een vladderende luchtgeest, dus zo is mijn nick geboren. Nee, eerlijk gezegd heb ik een willekeurig woord uit het Engelse woordenboek gekozen. :o
De persoon op mijn avatar is Rie Fu. Iedereen kent haar! Nou ja, niet iedereen. Ze is een vrij populaire Japanse zangeres met al enkele aardige nummers op haar naam. :) |
ts begint?
naam: bijnaam ava: bij gebrek aan beter |
again :P
naam: bijnaam + echte naam = catoolyntje catootje + carolyn = catoolyntje avatar: vond ik leuk :) Maar ik ga maar weer eens op zoek naar een nieuwe (Y) |
Geheim.
|
martin(us) leppen --> mltinus
plaatje is persoon uit geweldige amerikaanse comedyserie: How I Met Your Mother |
Citaat:
|
tja :)
|
naam: is mijn naam :)
avatar: geen idee.. bambi rulez gwn! |
Voor m'n naam moet je bij mijn ouders zijn :P, de avatar heb ik zelf met al mijn fantasie uitgezocht :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naam: spaanse les en ongeïnspireerd
Naam: Al jaren mijn nickname, overal en anywhere, alleen op America's Army heet ik anders
Avatar: Diablo II LOD + Zao :D (y) <3 |
Naam: ooit verzonnen toen ik verveeld achter de computer zat
Avatar: Casper en Hobbes is gewoon geweldig (y) |
Nick: Hier kan je mijn enorme creativiteit aan afzien...
Ava: Jim Royle blijft ultiem. Sig: Na heel lang een sig van Lodz te hebben gehad, moest ik in een weemoedige bui weer aan Brave New World denken, vandaar. |
|
Citaat:
|
avatar komt nog, wordt een Les Paul :D
nickname is de naam van een griekse "held"en een opera... edit: lache joh, de combi van opera en heavy metal ;) |
Naam is een nummer van Melissa Etheridge, een (naar mijn mening) van de betere artiesten. Dat nummer is gewoon <3
Ava vond ik leuk :) |
Naam: een leuk woord uit mn latijn woordenboek gezocht
Ava: vond t gewoon leuk en bij mn naam passen |
Naam: Hou op. :o Komt van een spelletje.
Avatar: 2001: A Space Odyssey, één van mijn favoriete films. |
nick: tsja... snoopy-verslaving sinds m'n 2e.
ava: hoort erbij he? (en die heb ik uitgezocht toen er veel sneeuw voorspeld werd, maar nog niet viel) |
Doet men hier trouwens aan het veranderen van je nick?
|
draakje mulan.
|
Als ik met mn buurmeisje speelde was dit mijn naam :D
|
Andijvie: ik moest een nickname bedenken, wilde iets dat begon met An (want zo begint mijn echte naam ook) en toen zag ik op tv mensen duiken. Duiken = dive, Andive... Andijvie! Jaja :)
Avatar: een tweeling die nog niet geboren is, waarvan er eentje aan de neus van de ander sabbelt :) Ik vond 't zo lief, dat ik hem wel als avatar moest nemen. |
nick: om alle pubermeisjes van 13 die dood willen te pesten (de nick bezet houden :evil: )
Citaat:
|
naam: zo heet 1 van me waterschildpadden.
avantar: gebruikte ik vroeger als standaard msn plaatje. |
Het is gewoon een statement :o Edgar in Oranje, nu!
De naam is al lang geleden maar was volgens mij complete randomness |
ik spoor gewoon niet
|
Ik ben fan van 'm.
|
Ik vind het zeer vervelend dat jij dezelfde naam hebt als ik. Gelukkig heb ik een hoofdletter:o
Mijn naam komt van een liedje en omdat ik het een mooi woord is, ambivalentie en blabla, al zo vaak uitgelegd. Mijn avatar is iets roods, geloof ik. Weet ik veel, boeiend. |
Citaat:
|
Omdat het nu eenmaal altijd zo is geweest.
|
Nog één keer dan;
Nick: C'est le nom.. Ava: Lenny Kravitz op RockIn'Park, eigen foto ! |
Omdat alle andere namen een pad naar de Duistere Zijde zijn. :rolleyes:
|
naam.. is misvorming van mijn naam :P marcel.. maxwell
ava: vond ik leuk,, anderen hoop ik ook :P |
|
Citaat:
|
naam:stopwoordje
ava: La Vita e Bella <3333 |
Mijn naam komt uit mijn gothic-tijdperk en ik heb maar een ava uitgezocht die daarbij past. Achja, zolang ik niks beters weet houd ik het zo.
|
Nick = bijnaam
Ava = naar mijn mening een goede band |
naam: zo heet ik
ava: uitgeknipt uit zo'n standaard windows-achtergrond omdat ik iets nieuws wilde en deze kleuren vond ik wel mooi |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |