![]() |
Tips voor scheurkalender
Hallo,
Ik ben een scheurkalender voor me vriendje aan het maken. En ik heb inspiratie nodig!!! 365 dagen in een jaar zijn best veel! Wie kan me helpen met een ideetje? |
365 naakte vrouwen zoeken? :p
|
Maandscheurkalender. (y)
|
Iedere dag weer een vrolijke songtekst van Dorrestijn, zoals:
Door een mist die haast geen licht doorlaat Zie ik wat mij te wachten staat Een pijn die door het merg heen gaat En ik besef nu inderdaad Dat zelfmoord kan helpen Om deze pijn te stelpen Je kan het wel of niet doen elke dag Ik zoek naar een herinnering Die het wint van mijn verbittering Maar niets van vroeger brengt nog baat Voor mijmerij is het te laat Maar zelfmoord kan helpen Om deze pijn te stelpen Je kan het wel of niet doen elke dag Het geeft een mens een zware schok Te merken ik sta voor het blok Het heeft geen zin meer dat ik knok Mij rest slechts om te zien in wrok Maar zelfmoord kan helpen Om deze pijn te stelpen Je kan het wel of niet doen elke dag Ik heb verloren, ben kapot Wie gelooft er nou nog dat het lot Een wending maakt en mij tot slot Laat triomferen als een god Maar zelfmoord kan helpen Om deze pijn te stelpen Je kan het wel of niet doen elke dag Het is je eigen leven dus het mag Je kan het met een traan doen ... of een lach Of je gaat gewoon sneakie allemaal stripjes combineren zoals fokke en sukke, peter van straaten, doyouknowflo.nl, nozzman.nl, stedho.blogspot.com, toothpastefordinner.com, nataliedee.com of leukere dingen die ik niet ken. Plagiaat kent geen grenzen. |
gewoon songteksten, grappige tekstjes, loesjes, stripjes. Zoiets? Wees creatief.
|
sudoku's
foto's je kan alles er wel opzetten wat je wilt :o |
Gebruik de BNN kalender als voorbeeld, dies gaaf :D
En doe weekenden op één blz, das minder dagen :) |
De 365 allerbeste s.com quotes.
|
Citaat:
|
Citaten van Griekse filosofen.
|
Nou, je gaat echt niet voor je plezier Plato of Aristoteles lezen. :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
s.com
|
Nou, niet allemaal tegelijk enzO.
Niet dat ik zelf niet creatief ben. Kijk, ik heb dit: - quotes - gedichten door hem - msn gesprekjes of zinnentjes - foto's - plaatjes die met iets te maken hebben - gewoon verhaaltjes - weetjes - loesjes achtige EIGEN verzinsels - recepten - puzzeltjes - ZELFS EEN DATE! maar nu weet ik niet meer (strips zijn wel leuk, maar ik ben niet zo heel goed in tekenen) |
Citaat:
|
Das toch wel het leukst?
|
Foto's van jezelf of jullie samen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |