![]() |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #27
|
Jeetje, het gevoel is echt goed terug ook! :D
Gisteren vond ik ook nog een telefoongesprek van ons wat hij opgenomen had op zijn telefoon. Echt leuk om te horen, want ik wist echt niet meer dat hij dat had opgenomen etc :) En ik weet gewoon precies hoe en wanneer hij gaat lachen etc. En dan lig ik dus met een glimlach op mijn gezicht in bed :) En vanmorgen werd ik wakker en zag ik dat ik een voicemailbericht had en toen bleek dat hij me gebeld had vannacht nog. Even kletsen. :) En vanmorgen ook smsjes enzo :) Woei! |
Ik mis hem...:( Nog 2 weken en dan zie ik hem na 2 maand eindelijk weer...
|
Tja. Hij is 16. En zijn niveau is wat lager denk ik. En het is nog pas anderhalve maand uit met mij ex.
Maar mijn mening dat hij irritant was is wel heel erg veranderd :o |
Pfff... ik word zo moe van hem
|
Verdomme we zijn zo leuk samen!
|
:D Mannen zijn zo makkelijk! Tenminste, dat blijkt uit het college. (nu moet ik er nog even één strikken met mijn opgedane kennis:p)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij gaat bijna voor heel lang naar Amerika. :( :(
Maar we gaan wel mailen en af en toe kort bellen en elkaar missen. EDIT: Lang als in 10 dagen. :bloos: |
Nog 5 nachtjes slapen en dan ga ik hem eindelijk weer zien.
|
De afgelopen paar dagen waren echt heerlijk.
Zo fijn om in de vakantie een paar dagen samen te zijn, zonder enige echte verplichting. Heerlijk relaxen en tijd voor elkaar hebben. |
GOED!
:o |
Ben ik de enige die vindt dat deze topics net iets te snel gaan? :s
OT: supergoed, we kunnen dus echt makkelijk een week bij elkaar zijn, zonder ons te gaan ergeren aan elkaar (y) |
Citaat:
|
En degenen die er het hardst op kankeren zijn de meest trouwe lezers ;)
|
Citaat:
|
Wat doen we nu moeilijk, we weten beiden wel what's up. :)
Edit: misschien verbeeld ik me alles wel. |
Ik zit liever bij hem dan bij mijn ouders. En dat ligt niet aan mijn ouders maar aan mijn broer :(
|
Ik ben al weer bijna een maand single. Bij mij begint weer zo'n fase te komen dat ik dat ook wel leuk vind, want ik vind dat ik wel 100% over mijn laatste vriendin heen ben. Al heb ik haar al een tijdje niet meer gezien.
Na de carnaval is er misschien wel wat veranderd op liefdesgebied, wie weet... ;) al heb ik er op dit moment dus niet zo'n behoefte aan. |
er is gewoon iets.. en ik vind het eng. Zijn naam alleen al en dan zijn baan en alles.. maar toch is er iets. ik mag niet verliefd worden. :(
|
Hij wil mij terug.. Ofja, hij stuurde met de vraag of er hij nog een kans had bij mij (maar dat is hetzelfde hé..). En ik stuurde trg om te zeggen dat ik na het school wel even wou praten en toen antwoordde hij "maakt t uit?"
WTF :eek: !? Tuurlijk maakt dat uit! Ik wil praten praten praten en dat moet nu toch juist het énige zijn wat hij niet kan.. Hij vertrekt morgen op skivakantie.. Moment van bezinning voor beiden? edit: kom ik te weten dat derna zijn beste vriendin (ex) aan het station stond.. Argh.. Ik ga het tijd geven (en ik weet dat dit onzin is en dat ik dat niet volhou, maar ik moet het mezelf wijsmaken.. |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik neem aan dat het idd zo is, anders zeg je t niet zo "lief'' |
Alles gaat super tussen ons. Alleen dat wachten tot het weekend is zo vreselijk. Maar het is het waard <3 :bloos:
|
Het is stil. Té stil.
|
Citaat:
|
Ik wil aandacht!
|
Citaat:
En hoe verdomd moeilijk het ook is hem te vergeten het is wel het beste... het tijd geven hem even niet meer spreken en dan kijken of het eventueel vriendschap kan worden als ej dat dan zou willen :) maar voor nu moet je gewoon afstand nemen volgens mij en hier ja carnaval he en vrijgezel dus ja t zal wel gezellig worden denk ik zi :) En zoals ik al eerder postte ik mis hem niet zozeer volgens mij of tenminste dat heb ik mezelf dan wijsgemaakt maar ik heb me de afgelopen 2 weken nog niet zo goed gevoelt :) |
Citaat:
|
Hij zegt zelfs lieve dingen als hij slaapt! 'Je bent lief en je bent mooi schatje.' Van mij mag hij vaker in zijn slaap praten ;)
Vandaag een leuk, doch vermoeiend dagje gehad. Allemaal cadeautjes gekocht voor mensen die idioot genoeg allemaal in Maart jarig zijn. Gelukkig erg gezellig, en hij is verliefd op mij zegt hij :D (y) Vanavond helaas (alwéér) slaapdienst, maar morgen heb ik hem lekker de hele dag en gaan we s'avonds stappen. Heb er zin in! (ik zit alleen nou al weer te wachten tot hij belt... echt, ik begin deze diensten zat te worden :( ) Mijn lieve broer/beste vriend komt trouwens morgen langs, en dat is maar goed ook want die heb ik veel te lang niet meer gezien. |
I feel good :cool:. Nog steeds. Heerlijk. Ik haal voldoening uit andere dingen. Ik mis totaal niets van dingen die vriendjes bieden normaal. Al had ik natuurlijk ook alleen een vriendje die ik 3x per maand zag, maar toch...
Alleen heb ik af en toe een bui dat ik wel zou willen zoenen ofzo, maar ja, het valt me heel erg mee :). Ik had verwacht dat ik de intimiteit veel meer zou missen... Het enige wat nu nog in m'n hoofd zit is de vraag of ik m'n ex zal bellen. We hadden afgesproken om in maart eens te kijken hoe het ervoor staat. Of we elkaar nog eens zouden zien, af en toe iets doen samen, een soort vriendschap ofzo. Eigenlijk wilde ik dat, zodat ik hem niet meteen 100% kwijt was. Dat het iig niet voelde alsof ik hem kwijt was, niet helemaal iig. Maar ikweet het niet. Ik weet niet of het verstandig is. Ik weet niet of ik 100% over hem heen ben. Ik weet niet of hij onderhand met dat andere meisje heeft. Maar aan de andere kant, misschien ben ik dan helemaal overtuigd en over hem heen... lastig. Maar de echte behoefte die ik 2 maanden terug had, is weg en dat is fijn :)(y)... |
vergeten duurt ietsje te lang.. (half jaartje maar :rolleyes:)
|
Euh tussenpauze? :s
|
Citaat:
|
Ja, 'elke man zou kunnen krijgen die ze wil', op welke manier? Ze kan elke kerel in bed krijgen voor een avondje, of ze kan een duurzame en diepe relatie aangaan met elke man? Van dat laatste geloof ik dus niets, omdat ook voor zo'n miss perfect net zo goed geldt dat het toevallig met een vent moet klikken, en als zij een béétje volwassen is dan kijkt ze ook echt wel verder dan alleen uiterlijk.
|
Citaat:
Ontopic: heb hem sinds zaterdag niet meer gesproken en twijfel of ik hem wel echt leuk vind.. misschien toch maar goed dat ik nog geen actie ondernomen heb. |
Citaat:
Ontopic: zag hem vandaag en hij deed me niets. (y) Al vond ik het wel niet netjes dat hij me niet eens deftig begroette (een flauw glimlachje maar...) Dan zou je denken dat ik degene zou moeten zijn die er problemen mee heeft omdat hij mij gedumpt heeft... Jongens! *zucht* |
Pfff.. hoe moeilijk kan je het maken?!
En het gaat hier gewoon alleen om een vriendschap.. |
Citaat:
Maar al zou ik wel iets van d'r willen, en daarom ging ik in op Nare Man, dan nog zou het niks worden. Want: Citaat:
En dan zijn er reeël gezien veel meer jongens die beter bij d'r zouden passen. Serieus, ik zie ook wel eens meiden met echt van die 'sukkels' als vriendjes en dan denk ik: "nee meid, doe dat nou niet, da's toch zonde". Zij en ik zouden gewoon niet matchen. We hebben wel eens een keertje een beetje gepraat, gewoon vriendelijke chit-chat over school. Ze is heel aardig denk ik zo, maar haar schoonheid is ook intimiderend vind ik. |
Citaat:
Mijn conclusie: knappe meisjes weten dat ze er goed uitzien, maken hier over het algemeen gebruik van en doen vaak uit de hoogte. Dit zijn puur mijn ervaringen, ik wil niemand kwetsen die wel 'perfecte' meisjes kent of zichzelf onder die categorie rekent. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat Mark A. zegt, die zijn er dus wel. Mijn reactie voegt niets toe maar dat wilde ik dus even gezegd hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is uit, na twee jaar. We namen een pauze om na te denken, ik had me net bedacht dat we ervoor moesten gaan omdat ik veel van hem hou, maar zijn gedachten gingen de andere kant op. Hij hakte gisteren de knoop door. Nu moet ik vanmiddag mijn spullen ophalen en we gaan nog even praten. Ik vind het zo moeilijk dat ik nooit meer lekker met hem in bed zal kruipen, nooit meer met hem zal zoenen, dat soort dingen. Ik heb de hele nacht gehuild, maar weet van binnen dat ik hier weer bovenop kom. Alleen moet dat nog even naar de oppervlakte komen.
|
Sowieso, de mooiste vrouwen, lopen altijd met vreselijk lelijke kerels :D...
|
Citaat:
en toch klopt die stelling niet... volgens die stelling zou ik dan een mooie vriendin moeten hebben, en tot op heden is die afwezig ;) :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |