![]() |
faken
ik heb een soort van rommelvriendje, alleen lichamelijk dus.
het probleem is: hij begon met rommelen aan mij toen ik nog niets van mijn lichaam af wist... ik heb hier allemaal geen spijt van maar ik fakete dus wel altijd als hij me vingerde ik weet dat het stom is maar ik wist zelf niet hoe en of ik klaar kon komen inmiddels weet ik dat wel en heb ik hem een tijd niet meer gezien maar hij is weer opgedoken en toont interesse maar ja, hoe ga ik dat staks uitleggen? |
elke keer dat je hebt gefaked moet je je 2 x anaal laten vernederen.
|
Waarom zou je hem iets moeten vertellen?
|
Waarom zou je hem dat moeten uitleggen? Gewoon niet meer doen als je opnieuw met hem begint en het probleem is opgelost.
|
Gewoon wat tips geven en dan hoef je niet te faken.
Waarom zou je dat achteraf nog moeten vertellen..? |
Citaat:
|
Je hebt gefaked zonder ooit echt klaargekomen te zijn, en dat werkte? Vreemd.
|
Gewoon niet vertellen dat je de boel gefaked hebt? Wat ik overigens, net als wat Juice al opmerkte, vrij knap vind als je zelf uberhaupt nooit klaargekomen bent. Maargoed dat terzijde. Flink piepen dus. - proest -
Geef hem tips of aanwijzingen en anders maak je er maar een "tegenwoordig heb ik het liever zo" - iets van. Problem solved! |
lekker boeiend joh!
dat was toen, dit is nu. ga dr voor nu je weet hoe het moet, en geniet dr van(y) verder: alle bovenstaande reacties |
Als het eigenlijk puur rommelen is, dan zou ik het niet vertellen. Ik denk niet dat het er dan zo heel veel toe doet...
Maar misschien heb ik dat mis :p |
Citaat:
|
Maar hij dan merkt hij -als het goed is- het verschil tussen de neppe orgasmes van vroeger en de echte van nu.
|
Citaat:
|
Wat is het hele idee achter een seksrelatie als je faket? :D
|
Citaat:
|
Mijn vriendje is ook behoorlijk rommelig. Maargoed, voor ik wer gezeur krijg, een ontopic reactie.
Gewoon eerlijk vertellen. Heb jehe tmeeste aan. |
faken is diep triest, vindt ik onder hetzelfde mom vallen als liegen.
dus tsja lost het om hoe je het op zou lossen als je tegen iemand gelogen hebt |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou niks zeggen. Valt hem denk ik niet eens echt op, zeker niet als er nu een tijd tussenzit. Overigens; ik heb ook altijd gefaked bij mijn ex zonder ooit klaargekomen te zijn en hij heeft het nooit gemerkt (ik was wel zijn eerste vriendin, maar ok). |
Kan beter niet faken, dan gaat hij misschien beter zijn best doen :P
|
Citaat:
|
Misschien is hij nu niet zo rommelig meer en weet hij wel wat hij moet doen..
|
Gewoon niet vertellen, dan wordt ie alleen maar onzeker denk ik en jij ook.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |