![]() |
Kan dit volgens jullie?
hij zegt:
wie zie ik even graag als jij Ik zegt: uw computer, ipod, tv... hijzegt: ok ik zegt: zolang daje ze ni liever ziet dan mij hij zegt: misschien hij zegt: da weet ik nie :( (n) |
Sorry, hier kan ik niet echt veel mee.... Gok dat jij het erg vindt dat hij (je vriend?) de tv leuker vind dan jou.... Maar wat moeten wij daarmee?
|
Wat heb jij een lieve jongen aan de haak geslagen :)
Ik vind dit echt kansloos, zoiets zeg je niet. Komaan, je tv, je computer,... boven je vriendin verkiezen? Dan klopt er toch echt iets niet hoor... |
...hij maakt een grapje? Denk ik? Een sarcastisch grapje. Was het op msn? Msn is nu eenmaal niet geschikt om te praten over dingen die er toe doen, en al helemaal niet voor ironie of sarcasme want dat komt niet over.
Mocht hij daadwerkelijk twijfelen tussen zijn ipod en zijn vriendin, dan is hij natuurlijk belachelijk. |
@ topicstarter:
het gebruik van juiste leestekens en uitgangsvormen is GEEN schande, en zeker niet verboden..... |
Citaat:
|
Als dit via de chat is (of via de telefoon misschien), dan moet je er niet te zwaar aan tillen en om opheldering vragen in het echte leven.
|
Citaat:
|
Hij heeft misschien geen gevoel voor humor, maar als je niet snapt dat dit niet serieus bedoeld is, is er ook iets mis met je.
|
Sorry voor het dialect, het is gewoon gekopieerd uit msn.
IK weet wel dat msn geen geslaagd communicatiemiddel is, maar voorlopig is het de enige keus. En het was btw géén grapje, dus is er niets mis met me. Wel iets met hem. Blegh @ Thee Muts: Sorry voor de onduidelijkheid. We waren een nogal serieus gesprek aan het voeren en plots kwam dit eruit. Ik zei dat hij enorm materialistisch was. Toen vroeg hij wie zie ik evengraag als jij. Toen zij ik voor de grap al die dingen (met een :p erachter, niet gekopieerd zie ik nu) toen zij hij die dingen. |
Geen grapje? Dan is er iets mis met hem, via MSN iemand dumpen is 'not done' en dit soort manieren zijn al helemaal vreemd. Tenminste, dit soort dingen zeg je niet serieus als je niet van iemand af wil.
|
Wat kan er niet aan? :confused: Ik zou er niet zo zwaar aan tillen. Op het moment dat hij die dingen belangrijker vindt merk je dat snel genoeg lijkt me? :)
|
Citaat:
Hij zegt toch niet: "Ik hou inderdaad meer van mijn tv dan van jou." ? |
Citaat:
|
Het zou me echt geen flikker kunnen schelen dat hij meer van zijn tv houdt, met zijn TV zal hij toch nooit kunnen trouwen.
Als hij zegt dat hij een ander meisje liever ziet dan hij jou ziet, kijk dán moet jij je zorgen gaan maken. |
Hee, de computer heeft tenminste altijd zin! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
TS reageert alsof hij gezegd heeft meer van zijn tv te houden, terwijl dat niet het geval is. Leuk is anders, ik snap dat ze liever iets anders hoort. Maar ze zou ook zijn eerlijkheid kunnen waarderen. Hoe lang duurt deze relatie eigenlijk al? (ook niet geheel onbelangrijk) |
Citaat:
@t.s.: ik denk niet dat je er te zwaar aan moet tillen. je kan via msn en mail nooit het gezicht zien van de andere partij (tenzij je camt natuurlijk). taal is immers voor minstens 75% lichaamstaal. |
ik vind het geen gek antwoord
een leven zonder pc, tv etc lijkt me best moeilijk ;) dan zou ik toch ook even moeten nadenken of mijn jeugdliefde wel belangrijker is :p maar zou me er niet te veel zorgen om maken hij moet toch niet kiezen tussen jou en zijn apparatuur maar tussen jou en andere meisjes en dan kiest ie kennelijk voor jou |
Jezus maak je niet druk man. Je vraagt hem toch zelf ergens tussen te kiezen? Daarbij, het is maar MSN hoor. :|
|
Citaat:
Tegenwoordig kan je met alles trouwen, tv, computer, hond, boom... Maar nu nog alleen in Amerika (waar anders) denk ik. |
Jawel een dergelijk gesprek zou inderdaad plaatst kunnen vinden in Nederland. Dus, ja het kan. :)
|
Dit ziet eruit als een chat via msn of een een-of-andere chatbox.
Daar is niet te zien hoe serieus iemand dit soort dingen neemt. En echte goede gesprekken met je vriend/vriendin voer je irl, niet via een schermpje. |
Citaat:
|
Citaat:
Minder Cow & Chicken kijken (y) |
Ok bedankt voor jullie reacties, ik heb ondertussen al verschillende reacties gezien. (y) Ik wist gewoon niet wat ik er van moest denken. Ik zal het maar niet al te serieus opnemen. EN zoals gezegd, het is geen ander meisje dat hij liever ziet, dusja :)
|
iets met appels en peren die niet met elkaar vergeleken kunnen worden
|
Volgens mij gaat hij al geruime tijd vreemd en wil hij het zo laten merken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |