![]() |
Verzoekje :)
okeej, sorrie datk zoveel toppikjes open laatste dagen maar..
en ik wil ook niet uit de hoogte doen ofzow maar... de laatste <goede, grote, ingewikkolde, mooie:P> tekeningen die ik heb gemaakt waren eiglijk allemaal een beetje in opdracht zeg maar...schookrant, ziekehuis, geslaagden und so forts. ik heb dus eigenlijk een motiverend ietsje van buiten af nodig. Dus ik wil graag tekenen voor iemands gedachte, een idee of wat dan ook. een woord kan genoeg zijn misschien. dus als iemand iets wil zegge ofzow? zou ik erg koel vinde :) Ik zie dan wel of ik er wat mee doe of kan. veel dank :) |
Hoihoi,
Ik schilder zelf vaak 'een liedje'... ik schilder de titel nooit na ofzo... maar ja hoe zeg je dat... ik probeer het gevoel van het liedje over te brengen in mijn tekeningen... Naja het is een idee... :D... Ik heb nog nagedacht over een echt 'tekendoel' maar ik heb nog steeds niets kunnen vinden, ik zal nog voor je nadenken... als ik iets verzin dan kom ik er nog op terug, keej?? Kusje... |
hmm, als ik zou kunnen tekenen, had ik een dode "miss world" getekend....kweetniej, lijkt me wel kewl..mja, ik kan niet tekenen..misschien iets voor jai? =)
|
uhmz... wat dacht je van een watermuur? (mja tis zomaar een woord he :P)
|
ik denk: wat een mooj wir :)
hepje daarwa aan (K) |
dank u sjantal! ik ga muteen aan ut werk :D
watermuur vin ik ook een koele trouwes.. en dode miss world...ken ik wel iets ziekelijks bij versinne...dank u allen :) misschien ziet ut resultaat binnekort |
Je kunt ook je dromen tekenen.. Dan is het ook iets persoonlijker, kan je misschien meer je gevoel en fantasie bij gebruiken?
|
Citaat:
|
Huhmzz zou je afscheid kunnen tekenen...beeldend dan ?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |