![]() |
Eerste band voor Sziget bekend
Sick Of It All!!
Citaat:
|
:d
misschien kan een forumbaas de titel even veranderen naar Sziget 2006 |
done
|
Citaat:
|
want dan is er meteen een algemeen sziget topic.
Wat meer info: 9 t/m 16 Augustus, Obudai Sziget, Budapest Hongarije Prijs zal rond de 100 euro zweven |
Citaat:
Wanneer begint de kaartverkoop eigenlijk? |
vorig jaar rond april geloof ik
|
Citaat:
|
Wir Sind Helden speelt ook op Sziget.
|
In principe aanwezig.
|
Citaat:
wij zijn er de 13de en de 14de alleen. En waarschijnlijk bekaf van onze roemenie/bulgarije trip. |
Citaat:
|
Rond die tijd ben ik wel in die buurt dus misschien dat ik een paar dagen er heen ga
|
ik ga en ik denk dat ik er een weekje boedapest aanvast plak. ben al wel begonnen met sparen enzo. geld nodig :o
|
ik twijfel ben er vorig jaar geweest voor een dag en dat was tof maar ik heb niet zoveel geld :mad:
hoe goedkoop zijn jullie er heen gegaan? ik zag dat een busticket 164 euro was via eurolines. |
is die reis incl ticket ?
|
Citaat:
|
Citaat:
zoek eens wat lowcost luchtvaartmaatschappijen, ik weet niet waar je woont maar dusseldorf enzo (germanwings en airberlin) vliegen ook die kant op niet al te duur, skyeurope en wizzair vanaf amsterdam en misschien ook brussel.. maar ik weet dat ik de luxe heb dat ik brussel/amsterdam/dusseldorf met de auto niet zo heel veel scheelt. vorig jaar heb ik dusseldorf-wenen (airberlin) en boedapest-amsterdam gedaan voor 150 euro, wle vroeg boeken! |
ňf met een paar man met de auto, dan kan je wel onder de 100 euro blijven denkik
|
wij zijn voor 120 euro per persoon naar boedapest gevlogen vanaf düsseldorf, met air berlin. maar waarschijnlijk wordt het dit jaar de auto.
|
Vanaf dusseldorf 8 aug heen, boedapest 17 aug terug is maar 58 euro met Airberlin.
uhmmm, zoek anders maar op www.wegolo.nl |
Hier is het ook goedkoop. Vanaf Dortmund zit je nu nog ruim onder 100 euro.
|
wij hadden laat geboekt (n)
|
Citaat:
En het stomste was nog dat er mensen in het vliegtuig om ons heen zaten die voor precies dezelfde vlucht maar 40 of 80 euro betaald hadden :| |
Citaat:
|
rest van lineup?
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
n mengelmoesje van de lineup van pukkelpop en lowlands, plus een gigaberg aan dingen die niemand kent.
|
Citaat:
|
weinig kans. Snappen die hongaren niet zo veel van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fuckin ZZZZ Radiohead!
maar wel Ministry \m/ |
Radiohead. Oh die komen vast op een dag dat ik er niet ben. :|
|
was ik al van plan te gaan, komt radiohead ook nog eens opdagen (y)
|
Franz Ferdinand is echt overal, alweer. Vond ik vorig jaar wel het leukste optreden, hopelijk spelen ze weer zo fijn :o
Ministry en Sick of it al zijn goed te doen :) maar goed, ongeacht wat er komt, ga ik toch wel |
Funz Ferdinand? Alweer? Vorig jaar mooi weten ontlopen met quality time bij de karaoke.
Sziget wordt wederom mijn vakantie in 2006. Moeders van Europa hou je dochters binnen. |
fuckin radiohead :eek:
bron ? |
Citaat:
Citaat:
|
*twijfel*
|
Ik ga en kan niet wachten!
Radiohead ! <3 |
Twijfel.
Nog even afwachten wat mijn vrienden willen doen. |
ik zou zo erg balen als ze op een andere dag spelen waar wij nog in roemenie/bulgarije zijn.
|
hmm, kun je je plannen daar niet beetje voor veranderen dan indien nodig ?
|
Helaas moet ik het dit jaar voorbij laten gaan. Heb me vorig jaar prima vermaakt!
|
Citaat:
|
ik zou eerst niet gaan,nu ga ik mn festivalschema nog eens grondig bekijken want radiohead
|
vette kans dat ze ook op lowlands staan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |