![]() |
Opgewonden van dominante meisjes en lange nagels
Ik wordt ontzettend opgewonden van dominante meiden en meiden met lange nagels. Wie herkent dat of heeft ervaringen daarmee. Ook wil ik graag weten of er ook meiden zijn die ook dominant zijn bij hun vriend. ook lange nagels vindt ik erg aantrekkelijk. graag jullie reakties..
|
Maar ontopic: dominante vrouwen vind ik op zich niet opwindend om om me heen of in bed te hebben, en ook lange nagels doen me niets. Zeker overdreven lange nagels vind ik maar fout.
|
ze mag best dominant zijn, maar lange nagels,zeker als er lak opzit, vind ik een turnoff
|
lange nagels in botjes wel RRR
|
Citaat:
Ook maar ff ontopic: Dominante vrouwen zijn wel een turn on ja. Lange nagels, mits niet extreem, ook. Gekrabt worden is fijn :o. |
Posts verwijderd.
OT: ik val niet op vrouwen, maar een zekere meneer heeft het wel eens geprobeerd zijn nagels in mijn rug te zetten en dat vond ik niet geheel onprettig. ;) |
Dominante vrouwen en nagels in vel zijn zeker geen slechte zaken nee :D
|
Citaat:
|
Echt lange nagels vind ik niks, maar als ik erg opgewonden ben vind ik het nog wel eens erg lekker om met mijn nagels over zijn rug en billen te gaan. En hem zachtjes in zijn nek en schouder te bijten :o
Die dominantie is wel meer iets voor mij. Dat is bij mij zeker wel aanwezig tijdens de seks, heb daar een tijd terug dit over geschreven: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |