![]() |
Bløf - Umoja
Citaat:
Ik heb al wat stukken van de nieuwe plaat mogen horen en ben uitermate enthousiast. Bløf is gegroeid als band. De nieuwe cd is zeer de moeite waard. Wat is jullie mening? :) |
ik ga m denkik wel luisteren. Heb net interview met Norman Bonink gelezen uit de slagwerkkrant en mijn interesse is in ieder geval geprikkeld! oe oe!
|
Ik mag hopen dat het minder bagger klinkt dan normaal. Dat nieuwe nummer(Aanzoek zonder ringen o.i.d) is in ieder geval pretentieus en saai als vanouds.
|
Ben benieuwd. (y)
|
Ik vind de nieuwe single niet zo heel veel aan, maar verder hebben ze wel veel mooie nummers. Ben ook wel benieuwd.
|
'verbløffend' zz
Verder is het één van de weinige nederlandstalige bands die ik wel kan waarderen. Zij het met mate. |
Wie heeft het album ook al? :)
|
Ik. Maar nog niet echt aandachtig naar geluisterd. Eerste luisterbeurt was overwegend positief. Ga het wel graven gok ik.
|
ik vond omarm een erg mooi liedje, maar de cd die daarbij hoorde was wat minder.
|
Citaat:
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik maar één nummer van Blof leuk vind en dat is liefs uit londen. Voor de rest vind ik het een beetje een vervelende band eigenlijk :o ze doen vaak hetzelfde en de teksten zijn lang niet altijd even goed. Ook de muziek kan me niet zo aanspreken (en de stem van de zanger ook niet overigens.)
Enne, aanzoek zonder ringen: mooie titel, maar de tekst van het refrein is werkelijk om te huilen... :( dit is een aanzoek zonder ringen en ik vraag niet om je hand maar om je vingers die me wijzen op mezelf Wat willen ze daar nou mee? Ik vind het geen mooi beeld oproepen en ik erger me er elke keer weer aan. |
Citaat:
Ik ga de CD zeker luisteren. Tekstueel zijn ze erg sterk (zelfs het refrein van aanzoek zonder ringen) |
Citaat:
|
ik ben erg benieuwd naar hun samenwerkingen met buitenlandse artiesten. Ik houd niet zo van blof, maar de namen die ik hoorde langskomen spraken me wel aan en ik ben wel neuwsgierig.
|
ik heb nu al zo'n ongeloofelijke schijthekel aan deze cd en de hele fucking hype eromheen, vooral "aanzoek zonder ringen" zorgt er bij mij standaard voor dat de radio even een paar minuten uit gaat (n) .
verder kan ik het wat oudere werk van Blof wel waarderen. |
hmm ik zag laatst toevallig de nieuwe hit van bløf op tv en ik vond het wel ok klinken
maar daar is alles dan ook wel mee gezegd. het zijn vooral die vreselijk tenenkrommende teksten van die zanger, ik denk dat als je die weg zou denken het al een hoop zou schelen. |
Citaat:
|
Swahili?
... |
Het klinkt weer eens precies hetzelfde als alles wat ze hiervoor hebben gemaakt. Het gaat vervelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
zoiets. |
"Mijn schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat."
:rolleyes: |
dat is wel een kutzin ja.
|
Citaat:
maar die van holiday in spain zijn nog veel erger idd. |
Ik vind hem echt super!
|
Blof trek ik vrij slecht. Die stem van de zanger+quasi diepzinnige teksten vind ik vrij vervelend. Ook de uitstraling van de band vind ik uitermate pet (...) zo kut als dat klinkt, zo kut vind ik Blof.
|
Een nummer als Dat Wij Dat Zijn bewijst dat de beste Blof-songs gelijk ook het eenvoudigst zijn qua tekst en thematiek. Zodra ze moelijk gaan doen met quasi-poetische gibberish zakken ze tot tenenkrommende dieptes.
|
Eén En Alleen van de nieuwe plaat is prachtig.
Voor de rest is ie nogal saai. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |