![]() |
[poll] Meetingday
Nu bekend is dat Utrecht (hoe kon het ook anders) de plaats is geworden, nu dan een poll voor de dag van de meet.
Als deze bekend is, zullen er verschillende data komen. Ook deze poll is 3 weken open!! |
Een hoeveel jaren plan is dat plannen van een meeting op deze manier? :o
|
deze 3 weken en dan 3 weken wat we gaan doen en dan denk ik dat er uiteindelijk rond 2016 wel een meeting is hoor :D
|
Citaat:
|
whahahah...
nou dan lopen we bijna allemaal met een rollatortje :D (je moet optijd er bij zijn..anders zijn ze op..) |
do, vr - overdag
zo - overdag / 's avonds |
is het niet handiger om meteen een poll met data te maken? :o Maargoed: liefst een zondag of als het pas na 2 april gaat plaatsvinden ook op een zaterdag.
|
Citaat:
ben erg benieuwd of de meeting er uberhaupt komt en of er uberhaupt mensen komen :o... we shall see. |
Ik werk onregelmatig; dagen/ avonden/ weekenden... Ofwel; ik kan niet een voorkeursdag opgeven :bloos:
|
Citaat:
En dan zijn er mensen die vragen of ik niet te hard van stapel loop. En nu beginnen jullie te zeuren dat het miss te lang duurt :rolleyes: |
Citaat:
Er zit btw wel een aardig verschil tussen meteen een topic met data en eerst een topic met de plaats, dan één met de dag, dan één met data, enz. Je kunt ook van de plaats meteen overgaan tot het vaststellen van de datum, dat is over het algemeen de normale gang van zaken. En dat scheelt toch ook weer drie weken tijd. (Bovendien wat anderen al zeiden: mensen kunnen vaak lang niet elke week op een bepaalde dag...zeker zo ver in de vooruit is het voor de meeste mensen heel lastig om te zeggen 'ik kan elke maandag' ofzo.) |
Je moet je btw niet zo druk maken om wat andere mensen zeggen ed. Als je vorige meeting topics doorleest, dan zie je dat er altijd gezeur is rondom een meeting, hoe het ook geregeld is maakt daarbij vrij weinig verschil. Doe het dus lekker zoals je zelf wilt en laat mensen die willen zeuren dat lekker doen, die mensen houd je toch.
En rare kwast en ik bedoelden het nog niet eens serieus. Ik iig zeker niet, het zal me nl een rotzorg wezen of die meeting morgen, volgende week, volgende maand, volgend jaar of volgende eeuw is. Ik vind het alleen komisch dat er zoveel tijd over heen gaat. |
Ik heb voor vrijdag, zaterdag of zondag gestemd.
|
nee ik bedoelde t ook niet serieus..
sorry :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom natuurlijk ook nog gewoon:o
Dag maakt me niet veel uit. Lijkt me handiger om het op een zaterdag te doen? en waarom spreken we niet meteen een datum af:P |
You know, niet in het weekend.
|
zondag of anders op donderdag en vrijdag.
weet je ik zit me af te vragen, hoe gaan we elkaar herkennen. Moeten we allemaal een bordje meenemen met de naam die je hebt hier op t forum ofzo? (noem maar iets geks) |
Citaat:
Nha, we spreken gewoon een plek af op het station. En als we dan allemaal op die plek zijn, kun je elkaar een beetje leren kennen :) |
Citaat:
|
ik kom overgens niet als er maar 10 andere mensen komen, of er moeten mensen bijzitten die ik al heel lang wil zien...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |