![]() |
Koopjes!
Aangezien ik en mijn vrienden altijd een geldtekort hebben, en toch graag goede games willen spelen, leek het me een leuk idee een topic te maken met games die niet veel kosten maar desondanks erg leuk zijn.
Zo heb ik deze games gekocht die het geld zeker waard zijn: Far Cry voor €15, Jak 3 voor €20 en GTA SA voor €30. |
Goed idee voor een topic :)
Misschien goed idee om er bij te zetten waar je ze vandaan hebt, dat andere mensen dr hun voordeel ook mee kunnen doen. Ik heb Guild Wars gekocht op cd-wow.com voor 30 euri, zonder verzendkosten. Doosje was wel beschadigd (net zoals bij de persoon die mij deze tip gaf :s), maar ach. |
Ik heb die games bij de FRS gekocht, koop ik m'n spellen altijd. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Shadow of the colossus voor slechts €45,-
Bij de gameshop. |
Downloaden voor slechts 20 euro per maand!
|
Citaat:
En ik wil vandaag of morgen nog iets halen, aangezien de carnaval bijna afgelopen is maar de vakantie niet. Zat al te denken aan God of War voor €20, Tekken 5 ook voor 20, Shadow of the Colossus en Black maar aangezien die laatste 2 drie keer zoveel kosten zal ik die wss niet kiezen. Maar heeft iemand nog andere tips? |
Rome Total War is nu voor 30 euro bij de free record shop voor de liefhebbers en God of War is ook 30 euro bij Frs.
Misschien hebben jullie er wat aan (y) Cod 1 en United offensive ook leuk 15 euro. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol lijkt erop dat ik een beetje oud nieuws verspreid (n) kzal scherper de koopjes in de gaten houden voor mijn mede koopjesjagers :D
|
Ik heb Mafia the Game voor 5 euro gekocht.
Dat is pas waar voor je geld! |
Citaat:
Maar ja, ik speel nooit games op de PC... :) |
Kzal ff games opschrijven die leuk zijn en goedkoop:
- Halo (PC) 15,- - Lord of the Rings: Middle Earth (PC) 15,- - Prince of Persia : Warrior Within (PC) 15,- - Serieus Sam 2 (PC) 20,- - Zoo Tycoon 2 (PC) 20,- - Doom 3 (PC) 20,- - Fahrenheit (PC) 30,- - Quake 4 30.- - Brother in Arms-Earned Blood (PC) 30,- - Ninja Gaiden (Xbox) 20,- - Far Cry Instincts (Xbox) 30,- - Halflife 2 (Xbox) 30,- - Conker Live & Reloaded (Xbox) 30,- - Grandtheft auto; San Andreas (Xbox) 30,- - Jade Empire (Xbox) 30,- - Doom 3 (Xbox) 30,- Khoop dat er goeie games tussen zitten voor jullie en da je er dus wat aan hebt. (y) |
Citaat:
En ziehier de reden waarom ik de PS2 gekocht heb: Killzone, Jak 1/2/3, Ratchet & Clank 1/2/3, God of War, Kindom Hearts, Tekken 4/5 en MGS 3 voor €20 euro op de PS2. |
Zijn idd toffe games!!! en dr is nog een spel die er tof op is maar nog niet goedkoop en dat is die gigantische beesten beklimmen. :cool: gespeeld op pu gameplay 2005 en beviel me enorm.
|
Citaat:
|
Vampire: The Masquerade - Bloodlines.
RPG, €11 bij de FRS. Deus Ex, ook te koop bij (o.a.) FRS voor iets van €5. Echt de moeite waard, FPS-RPG achtig spel met erg veel vrijheid en keuzemogelijkheden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom doet niemand dit met ds spellen ?
|
Omdat DS-spellen goed (blijven) verkopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Resident Evil 4 :P |
Citaat:
|
Als Far Cry maar 15,- kost ga ik hem zeker ook kopen, kan ik tenminste online (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op zich is deze site ook wel makkelijk om goedkope games te scoren:
http://budgetgaming.nl/ LUH-3417 |
Citaat:
En jongens doe niet zo moeilijk voor 2 tientjes heb je 80 GB HDD IDE en voor 4 tientjes HDD Loader, aangezien ADSL en/of Kabel allemaal gratis is, heb je voor 60 euro alle spellen die je wilt! Mits je geen PS Two hebt, en heb je die wel dan kan je het via de USB doen :) |
Citaat:
|
PS 2 is goedkoper, en het verschilt niet veel hoor :)
|
Citaat:
|
en je spellen?
|
Citaat:
|
PS 2 is al langer op de markt + Sony heeft al genoeg console's verkocht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- The Elder Scrolls III: Morrowind € 5,- (Bart Smit)
- Diablo 2 € 9,99 (FRS) - Diablo 2: Lord of Destruction € 10,99 (FRS) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Duidelijk dat de onbetwiste topper hier is:
Command & Conquer: The First Decade €29,99 (Bart Smit, Dixons o.a.) Bevat alle delen van de C&C games die de afgelopen 10 jaar zijn uitgekomen, voor een rts liefhebber puur goud natuurlijk (y) |
Jah inderdaad. Wel goed verkankerd dat ik het eerstkomende half jaar ofzo geen geld heb om games te kopen. :(
|
Op play.com is de Special Edition van Guild wars maar zo'n 25 euri.. Credit Card required natuurlijk :P
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |