![]() |
Je website online kunnen onderhouden enz
Hey, ik wil binnenkort een website maken maar wat k vaak zie op professionele websites dat je zo'n inlog systeem heb waar je je kan inloggen odner administrator bijvoorbeeld, je komt dan in zo'n scherm waar je alles van je website kan veranderen, zonder dreamweaver of weet ik veel, ik vraag me af hoe je dat maken met wat? wwaar moet ik beginnen?
Ik hoop dat ik duidelijk bent hiermee Zoals dit (check maar) Demo cotrol panel Demo adres : http://www.hostingscala-lite.com:2222 Username: demo_user Password: demo |
kan je met PHP maken.
ik weet niet of je dat kan? misschien kan je op internet naar scripts zoeken. maar het is wel maatwerk dus waarschijnlijk zal je het zelf moeten maken! |
je zoekt een CMS systeem, zijn algemeen verkrijgbaar maar zijn meestal meer portal+forum dan 'n echte site
|
|
lol ik vind zo'n login systeem op een site nou niet echt professioneel staan...
Dat is allemaal spielerei ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Planet is ook schraal, maar zo ongeveer iedere webhoster heeft het (kleine en grote). Dit is overigens DirectAdmin, een goede online builder is SiteBuilder, dit is dus hosted en voor klanten. Als je voor eigen gebruik een CMS wil gebruiken kun je bijv. HTMLarea nemen. |
www.drupal.org al is dat misschien wat moeilijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je kunt ook op je eigen computer een webserver gebruiken (ik had ooit abyss, die had zo'n zelfde soort interface)
|
|
Citaat:
Er zijn verschillende oplossingen voor verschillende scenario's. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |