![]() |
Met kleren aan douchen
Diegenen die het nog nooit gedaan hebben moeten het echt eens proberen, want je mist echt iets. Trek je spijkerbroek en een shirtje aan, en stap eens onder de douche. :)
Het is een heel ontspannen relaxt gevoel als je het water door je kleren voelt stromen. Ik word er vaak helemaal rustig van. Met kleren aan zwemmen is ook erg leuk. Veel mensen zullen dat al eens gedaan hebben, sommigen vinden het een heel rottig gevoel. Maar het kan ook heel leuk zijn, als je maar coole kleren aanhebt en je relaxt voelt. :) Zouden jullie dit ook een keer willen proberen en wat trek je dan aan? |
zal me moeder blij mee zijn.
|
vroeger stapte ik wel eens met m'n sokken nog aan in bad... omdat ik dat leuk vond :s maar nu doe ik dat soort dingen nier meer, omdat het eigenlijk nergens goed voor is
|
Eet jij ook sushi onder de douche?
|
Meestal trek ik een badpak of bikini uit de kast, schobbejak die ik ben.
|
Citaat:
|
Lijkt me teveel tijd in gaan zitten. Vooral s`morgens als je haast hebt. Natte kleren proberen uit te krijgen. Achteraf kleren gaan drogen. Daarnaast voelt het ook kut. Die vieze natte plakkerige kleren. Waarom moeielijk als het makkelijk kan.
|
Eén keer gedaan na een schuimparty. Daar ga ik dus ook nooit van mijn leven weer heen.
En ik zie geen nut in het douchen met kleren aan. Wel tandenpoetsen onder de douche.(y) |
Citaat:
verder drogen kleren best snel, geen probleem.. maar mensen weten niet wat het is omdat ze het nooit geprobeerd hebben |
Citaat:
|
Ik vind het als het warm is wel altijd leuk om natgeregend te worden, dus douchend is dat vast ook leuk. Hoewel dat natuurlijk niet zo'n gevoel van vrijheid geeft als natgeregend worden, omdat het binnen is.
|
Zwemmen met je kleren aan vond ik wel leuk, natgeregend worden als het warm is, is ook leuk. Maar onder de douchen met mijn kleren aan heb ik nog nooit gedaan. :p
|
Dat lijkt me niks, je moet die kleren daarna dan toch weer uittrekken en echt handig gaat dat niet als ze nat zijn.
|
Citaat:
Je kan trouwens 's zomers en 's lentes ook gewoon buiten in de zon gaan liggen drogen. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ot, nee, geen tijd voor/zin in. |
Citaat:
|
Oke, ik hou van een biertje, maar zo dronken ben ik nog nooit geweest, dat ik met mijn kleren nog aan ging douchen.
Het lijkt me ook totaal niet functioneel, je lijkt me er niet schoon van te worden en dat is toch de reden dat je onder een douche staat, neem ik aan. :o |
Wel eens per ongeluk met sokken aan onder de douche gestapt. Maar meer niet.
|
Citaat:
|
Met je kleren zwemmen vond ik vreselijk, dat moest met schoolzwemmen enzo. Met kleren douchen zou ik zo'n zwembadidee krijgen, dat je ook met zwemkleding onder de douche moet. Ik doe het liever gewoon naakt (y)
|
Citaat:
Ik heb me laatst echt compleet doodgelachen om een vriend van mij die dat ook zei......en ik maar denken dat hij de enige was.... :eek: |
ja en dan eerst nat laten worden bij je kruis zodat het voelt alsof je heerlijk warm in je broek geplast heb..
GADVERREDAMME! nee.. niets voor mij |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog een bewijs dat er echt gestoorde mensen op deze planeet wonen.
|
Op zich kan het best romantisch zijn met zn tweeën. :o Maar dan wel in de regen, onder de douche is raar. En nee, ik ga niet met kleren onder de douche.
|
He gadverdamme, ik moet er niet aan denken om gekleed met iemand onder de douche te gaan. :| :|
|
Citaat:
|
Haha ja, en dan alle kleren aan elkaar vastgeplakt. Brr. :|
|
Dat is wel één van de toppunten van klefheid. :p
|
Oké :rolleyes: ..
|
Citaat:
|
Aan sommige mensen wil je best vastgeplakt zitten hoor Sylph, geef maar toe. :Y
|
Ja, je hebt gelijk. Maar dan met lijm ofzo, met water is zo ordinair.
|
En met plakkende kleding. Jakkes.
|
Ja, dat doet me denken aan het schoolzwemmen met kleding. :bloos: :bloos:
|
Diplomazwemmen met kleding. :o En waterschoentjes. Ik haat natte kleding, vies en plakkerig. Net als je helemaal natgeregend thuiskomt, bah. (n)
|
Ja. :( Ik wil me dan altijd gelijk douchen, anders voel ik me bijzonder smerig.
|
Dat plakken aan je lichaam is vies. Ik snap niet dat iemand dat juist expres doet door onder de douche te stappen met kleren aan.
|
Sommige mensen zijn tja, een beetje raar.
Okay, dat moet ik nodig zeggen. :o |
Nou ik ben ook raar, maar niet met-kleren-onder-de-douche-staan-raar. :o Dat is weer een heel ander soort. :D
|
Ik ben heel raar, maar onder de douche met kleren aan is zelfs voor mij een brug te ver. :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
(en nee: ik niet.... ;) ) |
Ik poets m'n tanden altijd onder de douche. :)
|
Citaat:
scheren onder de douche, voor de snelle jongens :cool: |
Ik scheer ook onder de douche. :o
|
Citaat:
|
Ik heb me nog nooit gesneden. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |