![]() |
[Firefox] Pagina's laden soms half
Soms als ik naar een pagina wil, laad deze maar half. Dan bedoel ik niet dat de images ofzo niet laden, maar dat je echt gewoon maar een halve pagina ziet. Alsof iemand er een stuk af heeft geknipt. De zaak refreshen helpt meestal wel, maar niet altijd. Daarnaast wordt ik er gewoon knettergek van. Verder zit ik veel op neopets (en daar ben ik verdraaid trots op :p ) en k heb zo'n extentie waarmee je alt teksten kan zien (weet dat het eigenlijk niet hoort, blablabla... maar die gasten bij W3 kunnen m'n rug op ;) ), maar ik heb nu dat ik bij één plaatje een alttekst krijg, en als ik dan m'n cursor over een ander plaatje beweeg(of weer weghaal en terug zet), krijg ik niets! Als ik rechtsklik, naar een ander tabblad en weer terug ga, of de pagina ververs, kan ik weer één altekstje bekijken. Voor de kenners: vooral bij de tradingpost gebeurt dit vaak.
Wie o wie weet wat er hier aan de hand is? Ik heb wel van alles de laatste versie :) |
Neem een echte browser. :p
Dikke kans dat het gewoon aan één van de plugins ligt. In dat geval moet je gewoon wachten op een update ervan...of proberen te achterhalen welke plugin het veroorzaakt, ALS het aan een plugin ligt tenminste. ;) Verder kan ik je niet helpen aangezien ik geen FF meer gebruik. |
Citaat:
Als je eens je buffer (cache) op 0 mb zet, supersanne. (extra > opties > tabblad privacy > tabblad buffer) |
Dat lijkt me nou ook weer geen succes, die cache is er niet voor niets.
@SuperSanne: probeer eens een nieuw profiel te maken. Dat gaat ongeveer zo: - Je bookmarks exporteren als ze je dierbaar zijn! - Firefox afsluiten - Start, Uitvoeren, "firefox.exe -profilemanager" (zonder aanhalingstekens) - Oude profielen verwijderen - Nieuwe aanmaken Check ook ff of je de laatste nieuwe versie gebruikt (1.5.0.1). Als dat niet zo is kun je beter éérst upgraden, daarna een nieuw profiel aanmaken. :) |
- welke versie van Firefox?
- wat voor extensions gebruik je allemaal? - schakel al je extensies eens uit - zoals marco zei, gebruik eens een nieuw profiel - druk eens op shift + f5 om je cache te clearen - schakel evt. proxyserver uit dingen die je kunt proberen. :) |
Ik had al gezegd dat ik de laatste versie van Firefox gebruik ;)
Ik zal dat met dat nieuwe profiel eens proberen :) |
"de laatste" versie bestaat niet. Je bedoelt denk ik 1.5, alhoewel ik 1.5.1 gebruik en anderen 1.6-branch (welke later 2.0 gaat worden).
Is het nog gelukt met een nieuw profiel? |
Citaat:
Overigens zou je wel je fastback-cache uit kunnen zetten (niet de normale cache). |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
http://developer.mozilla.org/devnews...s-1501-update/ |
Offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik gewoon 1.5.0.1, mensen :p
dat nieuwe profiel heeft trouwens niet geholpen... hoe zet ik die fastback-cache uit? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |