![]() |
Bos, Balkenende of Wiegel
De volgende verkiezingen zullen Bos en Balkenende strijden voor het premierschap. Maar het zou kunnen dat Wiegel zich ook in de strijd gaat gooien. Dat zal erg spannend worden!
|
Femke.
|
Als ik moet kiezen: Wiegel.
|
Om eerlijk te zijn vind ik ze alledrie niks. :o
|
Ik denk dat ik Balkenende zou stemmen.
Mij lijkt Balkenende van deze drie toch het betrouwbaarst. Ik las pas geleden nog iets interresants in een krant. Het was een interview met een man die mensen leert debateren. Hij heeft onder andere van Aartsen en Verhagen opgeleid. Hij vond Jan Marijnissen de beste debater: helder, korte ziinen, en betrouwbaar overkemen. Op de vraag wat hij van Balkenende vond luidde ongeveer zo: Balkenende is een slimme man. Het nadeel is dat hij te snel spreekt. Daardoor komt hij minder krachtig over. Wel gebruikt hij veel humor. Een nadeel voor Balkenende is dat hij uit het niets premier is geworden. Lubbers en Kok bijv. waren al minister geweest dus hadden meer ervaring. |
Bos heeft in tegenstelling tot de andere twee slechts 99% doodmoetheidsgehalte, dus dan die maar.
|
Citaat:
Misschien speel je iets te vaak games... ;) |
Het beste antwoord op deze poll is een zelfmoordaanslag.
|
Ik kies Halsema - ik heb een grondige hekel aan de drie aangeboden personen.
|
Uit deze drie zou ik kiezen voor Bos, mits hij die smile af en toe van z'n gezicht kan vegen. ;)
|
Bos bevalt me het beste van de drie.
|
Bos omdat ik veel meer met zijn standpunten eens ben dan met die van de andere twee. Wie echt de beste leider zou zijn kan ik niet objectief zeggen omdat ik toch altijd naar hun standpunten kijk.
|
Citaat:
|
de enige integere lijstrekker van dit moment vind ik rouvoet eigenlijk
maa rik zal nooit van mijn leven op de cu stemmen :p als ik moet kiezen uit het bovenstaande rijtje dan maar bos :/ toch eeuwig zonde dat de pvda de vorige verkiezingen niet heeft gewonnen zodat cohen premier werd ipv balkenende :/ |
Citaat:
|
Citaat:
Of GL |
Oh ja, het likken van André Rouvoet schijnt tegenwoordig "the in thing" te zijn. Om nog maar te zwijgen over Fopke Femkema.
Van de bovenstaande drie (dan toch maar) Bos. |
Balkenende.
|
Citaat:
|
Bij gebrek aan Femke zou ik Bos stemmen.
|
als ik uit die drie moet kiezen -> sepukku
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Surinaamse Bosje heeft een brug gebouwd kijken wat deze Bos kan doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bos.
|
Vroeger stemden we nog op partijen :bloos:
|
Ik geloof niet dat dit ergens heen gaat
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |