![]() |
[Steam] Account
Weet iemand of het mogelijk is om teweten te kopen welke gebruiker(snaam) welke keycode heeft?
Ik ben namelijk mijn oude gebruikersnaam vergeten, alsook de email waarmee ik hem inschreef. :confused: |
Als dat zou kunnen, zou je dan niet andermans steam account kunnen hacken? Of zonder te betalen een steam account kunnen openen?
Om deze redenen lijkt het me niet mogelijk wat je vraagt. Je zou kunnen kijken of je je wachtwoord opnieuw naar je email kan laten sturen. Bij "forgot password?" ofzo... Of je kan kijken wat de illegale opties zijn, maar daar mag/kan ik je niet verder over informeren :) |
Illegale opties zijn bijna nihil bij steam. Goed beveiligde shizzle dat is.
Heb je nog de cdkey waarmee je inschreef? |
Nog maar een keer dan, Steam zal verder nog allicht goed beveiligd zijn maar het is daar zo ongeloofelijk makkelijk een account te hacken om de idiote reden dat je gebruikersnaam hetzelfde mag zijn als je wachtwoord.
|
Kun je niet opnieuw registeren met je key, zodat de oude account tevervallen komt ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dan is het wel stelen, want dan kan iemand zijn betaalde keycode niet meer gebruiken. :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder lijkt het me inderdaad niet echt mogelijk. Net zo min als dat het onmogelijk is om met een cd key meerdere accounts aan te maken. Waarom zou je dat überhaupt willen? |
Zodat je 3 keer hetzelfde spel kan kopen om steam te sponsoren?
|
Wat heeft het nou weer met de beveiliging van steam te maken dat mensen zo dom zijn om hun wachtwoord en gebruikersnaam hetzelfde te laten zijn.
En echt 'hacken' kun je dat niet noemen. Dat is gewoon kansloos overtypen omdat je te lui bent om naar de winkel te rennen en 30 euro neer te leggen. Maaaaar verder met de TS, heb je de CDkey nog? |
Citaat:
|
Nee want het is ieders vrije keuze om te kiezen wat ze willen. Als zij het zo willen doen, eigen verantwoordelijkheid. Daar heeft Steam ook geen verantwoordelijkheid voor.
|
kijk anders eens hier:
http://support.steampowered.com/cgi-...i=&p_topview=1 |
Citaat:
|
Misschien wil het steam personeel zelf wel een paar accounts hebben om te cheaten op cs... HET IS EEN COMPLOT!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |