![]() |
een goedkope SG
i Love SG-gitaren :D :)
maar ik heb er nog geen.. ik heb voorlopig een Squiertje.. maar ik zoek een goedkoop alternatief van Gibson/Epiphone.. ik heb maar €250 :( en ik vond zoiets als dit op internet.. de kwaliteit acht ik veeeel slechter, dat snap ik wel.. maar is het nog te doen als een reserve gitaar? http://www.backandforth.nl/aanbiedingenB&F.html hij staat op die pagina. tis van zo'n goedkoop merk als "Vintage" |
Wow...het is lang geleden dat ik zo'n slechte lelijke site heb gezien.
OT: welke gitaar bedoel je nou? (voor de mensen die wel de moeite willen nemen die site te bekijken) Je squiertje fungeert toch prima als een reserve gitaar? Als je al een (crappy) gitaar hebt snap ik niet waarom je nog een crappy gitaar wilt hebben, met 250 euro kom je niet zo ver vrees ik... Dus spaar nog even door... |
spaar nog even door voor een Epi joh, die is nu 340 bij feedback .. is maar 100 meer en het kwaliteitverschil is best groot gok ik
|
Citaat:
Mij lijkt de tweede handsmarkt sowieso een betere optie. Bijvoorbeeld |
Als je nog even geduld hebt kun je een epi g400 van mij overnemen. Wel wat playwear, maarja :)
|
SG <3
Een Gibson SG Standaard kost zo rond de 1200 euro, een special 700 euro en een epiphone 400 euro. Dacht ik. Nog even sparen dus. |
Zoals ik altijd maar zeg met betrekking tot gitaren. Nieuwkoop is duurkoop. :)
|
als je 250 hebt kun je allang een epiphone sg kopen..
zie hier: http://www.musikland-online.de/onlin...ial-Ebony.html verzendkosten 10 euro ofzo. |
Een SG model met een bolt on nek. Nah niet doen.
|
Tweede fucking hands! Nieuwkoop is inderdaad in veel gevallen duurkoop.
|
Voor 200 kun je wel een 2ehands epi g400 vinden. Betere hardware, betere pickups, beter afgewerkte frets, set nek(gelijmd dus) zoals dat hoort bij een sg.
1x een g310 beetgepakt. Haalde m'n klauwen open aan de uitstekende frets. |
misschien eens op vraag en aanbod zetten dat je een sg zoekt, wie weet tref je daar iets..
|
ok thnx voor de reacties..
ga ik wel ff proberen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |