![]() |
Premie Zilveren Kruis
ik heb mijn ziektekostenverzekering bij het Zilveren Kruis ondergebracht.
Gisteren heb ik een mooie polis ontvangen met allerlei informatie. Het enige wat ontbreekt is informatie over de betaling. wel het bedrag, maar geen data oid. Ik ben per 01-01 bij hun verzekerd, dus de premie van de afgelopen 2 maanden zullen ze wel in eens afschrijven. Opzich prima, maar ik kan dus nergens een datum vinden, niet in de papieren en niet op de site. Iemand die me hier misschien mee kan helpen? |
Als het goed is heb je dat bij het afsluiten aangegeven, want het maakt namelijk voor de premiehoogte uit of je de premie maandelijks, per kwartaal of per jaar laat afschrijven; in de laatste gevallen krijg je een (kleine) korting.
|
Mijn premie wordt maandelijks afgeschreven en wel aan het begin van de maand (vervelend dus ivm zorgtoeslag).
Maar of ze nou die 2 maanden dan ook direct innen, weet ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stel mijn vraag hier maar even: Ik heb via agis een bevestiging gehad dat ik via 01-01-06 bij hun gestopt ben. Dit heb ik via de opzegregeling van avero gedaan, mijn nieuwe verzekeraar dus. Echter, avero heeft mijn verzekering nog steeds niet geregeld. Nogal vertraagd dus. Nu heb ik voor januari, februari en straks dus ook maart nog niets betaald. Krijg ik dan straks een rekening van 4 maanden in 1 of wordt dit per maand verrekend? Want vier maanden keer 117 vind ik wel wat veel :|
Heb wel al gebeld naar avero maar daar gooiden ze de hoorn erop omdat het te druk was :o |
@ nare man: bij je nieuwe verzekeraar ben je verzekerd vanaf 1 - 1 - 2006. Zij lopen dus risico met terugwerkende kracht.
@ Chloe siere: die premie zullen ze in 1 keer innen. Althans, zo werd dat bij mij gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder gesloten, kan verder in t sticky |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |