![]() |
NHL 2006: een op een met de keeper
Weet iemand hoe je bij NHL 2006 kan scoren als je 1 op 1 met de keeper bent, bijvoorbeeld bij een penalty shot? Hij pakt hem bij mij altijd
|
bij 2002 was het zo dat als je zeg maar langs de goal schaatste en dan bijna bij de rode lijn was als je dan schoot dan zat hij bijna altijd.
in 2005 lukt het mij ook niet, 2006 heb ik (nog) niet dus ik kan je eigenlijk niet van een goed antwoord voorzien :p |
ik vind NHL 2005 trouwens veel minder leuk dan 2002
het ziet er wel iets mooier uit maar NHL2005 is op de pc eigenlijk de aangepaste console versie dus: irritante en omslachtige bediening in de menu's enzo. (n) en je kan je teams niet meer zo makkelijk managen, bijvoorbeeld goalie wisselen tijdens een wedstrijd kan niet meer (n) hoe is dat in 2006? |
Citaat:
|
Je kan nu trouwens ook dmv 4 toetsen een trickshot doen.
Bijvoorbeeld eerst een tikje met je schaats geven, of 360 graden draaien en nog 2 anderen. Vervelende is alleen dat het niet altijd goed gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
geen kunstjes!!! :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ftp://ftp.ea.com/pub/easports/demos/nhl06/nhl06demo.exe |
Citaat:
Dit bevalt me veel beter dan 2005!! De menu's zijn weer zo handig als in 2002 (2005 was een hel qua menu's) Je kan je lijnindeling opslaan (y) (y) Je kan weer tijdens een wedstrijd je goalie vervangen en je kan zelfs kiezen welke twee van de drie goalies je mee wil nemen naar een wedstrijd. Leuk voor de Dynasty mode enzo (y) |
vriend van me krijgt em r altijd in, volgens mij moet je gewoon mikken ofzo :p
|
Citaat:
|
Citaat:
-- Wat wel raar is dat het wisselen van lijnen niet gaat als de tegenstander powerplay heeft:s Edit: zojuist werkte het ineens wel één keer maar daarna niet meer :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01. |