![]() |
Familiecamping waar veel jongeren komen
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke bestemming in Nederland om met mijn vriendinnen op vakantie te gaan. Maar het zit zo: We gaan met de caravan van iemands vader, dus we mogen daar niet mee naar een jongerencamping. Wel willen we naar een camping waar veel jongeren zijn.
Het grootste probleem is dat op de meeste familiecampings alleen gezinnen worden toegelaten en geen groepen jongeren zonder begeleiding. Wij zijn allemaal 16, 17 of 18, dus misschien weten jullie een camping waar wij heen kunnen als we iemand van 18 bij ons hebben. Alvast bedankt! |
je zoekt in nederland dus gaat deze naar het Europa subforum.
|
Waar in Nederland willen jullie naartoe?
|
http://www.rsttexel.nl
Als het niet veranderd is ten opzichte van een aantal jaren geleden, heb je daar zowel een familieterrein als een jongerenterrein. Kun je dan op het familieterrein gaan staan en wat contacten zoeken op het jongerenterrein. Er loopt wel wat begeleiding rond (gewoon campingpersoneel), maar volgens mij van wat ik me kan herinneren is dat (vooral overdag) geen groot probleem. Het ligt ook kort bij zowel het strand als het plaatsje, dus dat is ook nog eens ideaal. :) |
Misschien ergens in Zeeland. Maar als het niet lukt, waarom ga je dan niet met een tent ofzo, kan je tenminste heen gaan waar je wil en zo erg is een tent ook niet!
Succes!! |
Op de koog in texel is er een camping waar families komen maar ook een apart jongeren gedeelte, is erg leuk geloof ik .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb alleen 's avonds security gezien, die bij de toiletten stonden om zo het terrein een beetje te overzien. Had je verder geen last van, ook niet als je iets te veel lawaai maakte. |
|
Citaat:
|
www.deduinhoeve.nl is een jongerecamping vlakbij renesse
daar mag je staan met je caravan dat deden een aantal meiden vorig jaar ook |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |