![]() |
Brake, Bremse, rem
(om toch maar weer eens iets te posten, hoewel ik er niet echt tevreden over ben)
Brake , Bremse , rem Hoe kan ik het stoppen? Zij zijn met honderd- en, ik ben alleen, onbewapend bovendien. Ik kan enkel zwijgen, bedolven worden door wanhoop, lege hulzen, volle agenda’s misschien. Ongezien probeer ik te remmen, maar ik raak enkel het gas. |
Je dicht weer :o Leuk om weer eens wat van jou gepost te zien (waarom heb je die vorige niet gepost, die vond ik ook wel de moeite waard? :o).
Hoe kan ik het stoppen? Zij zijn met honderd- en, ik ben alleen, vind ik leuk, de laatste regels ook. Het middenstuk vind ik wat minder, ik heb het idee dat het er niet echt tussenpast, terwijl daar toch de hoofdboodschap moet staan of zo, of niet? Waarom ben je er zelf niet echt tevreden over? |
Welke vorige eigenlijk? Die van dear darling? Had ik die niet gepost. Ik vond het niet nodig, geloof ik. Ik weet het niet meer.
En ik dicht nog steeds, hoor:) Ik ben niet tevreden over het middenstuk, om precies wat jij al zei;) Ik wilde het wat concreter maken, maar dat is niet zo gelukt als ik wilde. |
fijn einde. goed einde. of treffend. ik weet het niet, het doet me wat.
ik vind het middenstuk ook niet echt concreet en soms als ik het lees wat overbodig misschien. al vind ik de opsomming van wanhoop, lege hulzen en dan volle agenda's wel leuk. omdat het zo erg verschillende dingen zijn, in principe. |
Vind het wel wat :).. mooi-ig..op een geheel eigen manier
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |